Σελίδα 1 από 1

αγορα multistrada 1200

Δημοσιεύτηκε: Δευ 10 Φεβ 2020, 15:08
από akalyvas
Καλησπέρα και μπαινω κατευθείαν στο θεμα. ενδιαφέρομαι για το 2015 multi. το βρηκα στας ευρωπας στην αντιπροσωπια της μαμας 8000€ ΑΛΛΑ ΜΕ 80.000 ΧΛΜ. πειτε μου το σκεπτικό σας. Ο ιδιωκτητης προφανος και το εφαγε στα ταξίδια. πουλαει μαλιστα και βαλιτσες. >Επισης διαθέτει καγκελα όπως το enduro και προβολακια πραγμα που παραπεμπει σε φλωρακο και όχι σε αναβατη που το βαζει στο nirburring. γενικα ποτε θα πρεπει να λεμε ότι ενας κινητήρας εφτασε στο θεωρητικό τελος? η τιμή για ένα μοντελο 2015 με όλα τα καλλουδια επανω είναι δελεαστική..

Re: αγορα multistrada 1200

Δημοσιεύτηκε: Δευ 10 Φεβ 2020, 17:31
από strada 7
Δηλαδή όποιος έχει κάγκελα και προβολακια είναι φλώρος μη το πάρεις το μηχανάκι είναι για φλώρους δε κάνει για εσενα

Re: αγορα multistrada 1200

Δημοσιεύτηκε: Δευ 10 Φεβ 2020, 17:41
από Stelioskg
Με τα ιδια λεφτα παιρνεις tracer που δεν ειναι φλορικα μηχανακια...

Re: αγορα multistrada 1200

Δημοσιεύτηκε: Δευ 10 Φεβ 2020, 18:16
από argy
Προφανώς με το "φλωρακο" θα εννοεί ότι δεν το έχει λιώσει ...

Re: αγορα multistrada 1200

Δημοσιεύτηκε: Δευ 10 Φεβ 2020, 18:19
από jks
akalyvas έγραψε: διαθέτει καγκελα και προβολακια πραγμα που παραπεμπει σε φλωρακο...
χωρις παρεξηγηση φιλε μου..
φροντισε να μην τρομαξεις και να μη ξενερωσεις πολυ, αν το καλοκαιρι τυχει να βγεις με τη μηχανη Ιταλια (πχ φετος που εχει και WDW) και σε περνανε στο muraglione pass, futa pass και στα αλλα στροφιλικια ντοπιοι και ξενοι φλωροι καβαλα σε ΚΤΜ adventure, BMW GS και MTS1200 με καγκελα και 3βαλιτσα να ξυνουν την ασφαλτο και να βγαζουν σπιθες.....
για να μην θυμηθω για τα σκουτερ και τις βεσπες που ξυνουν σε καθε roundabout και σου μπαινουν απο εσωτερικη και εξαφανιζονται πριν καταλαβεις τι εγινε....

κοινως, μην κρινεις ενα βιβλιο απο το εξωφυλλο :mrgreen: :mrgreen:

Re: αγορα multistrada 1200

Δημοσιεύτηκε: Δευ 10 Φεβ 2020, 18:30
από Bart
Ισχύει
Και εγώ είχα Κτμ με κάγκελα :sosad: :sad4:
25FF9372-9260-455B-B701-DAF07DB4AF54.jpeg
Αχχχ τι μου θύμισες
Jks θυμάσαι

Re: αγορα multistrada 1200

Δημοσιεύτηκε: Δευ 10 Φεβ 2020, 19:13
από vasilis monster
Πολλά τα χλμ φίλε μου,είναι το s η το απλο?

Re: αγορα multistrada 1200

Δημοσιεύτηκε: Δευ 10 Φεβ 2020, 19:58
από KRS
Δε θα έπαιρνα 4βαλβιδο ducati με 80κ χλμ.

Υπάρχουν multi του ΄12 με τα μισά χλμ στις τιμές αυτές.
Που έχουν συντηρηθεί σε συνεργεία εδώ και μπορείς να μάθεις τι και πως.

Re: αγορα multistrada 1200

Δημοσιεύτηκε: Δευ 10 Φεβ 2020, 20:14
από Bart
KRS έγραψε:Δε θα έπαιρνα 4βαλβιδο ducati με 80κ χλμ.

Υπάρχουν multi του ΄12 με τα μισά χλμ στις τιμές αυτές.
Που έχουν συντηρηθεί σε συνεργεία εδώ και μπορείς να μάθεις τι και πως.
Έτσι όπως τα λες ειναι

Re: αγορα multistrada 1200

Δημοσιεύτηκε: Δευ 10 Φεβ 2020, 20:23
από akalyvas
συμπαθάτε με δεν ήθελα να προσβάλω κανέναν. προφανώς και αναφέρομαι σε αναβάτες που δεν το βάζουν σε πίστες, κι εγω σε αυτούς ανήκω. τι θέμα μας είναι ποτε ένας κινητήρας πραγματικά γερνάει, παιζουν πλεον τοσο σημαντικό ρόλο τα χιλιόμετρα η ειναι ενας Αριθμός που τον έχουμε παρεξηγήσει; πιστεύω να με καταλαβαίνεται τι λέω. για παράδειγμα στην ελληνική αγορά πωλούνται μεχρι και του 14 με 50 000 χλμ 10000€ ενω αυτο που έχει 30 000χλμ παραπάνω και είναι ένα πιο καινούργιο μηχανάκι έχει τα ίδια λεφτά .

Re: αγορα multistrada 1200

Δημοσιεύτηκε: Δευ 10 Φεβ 2020, 20:49
από akalyvas
ναι είναι το s

Re: αγορα multistrada 1200

Δημοσιεύτηκε: Δευ 10 Φεβ 2020, 21:03
από vasilis monster
Αρκετα τα χλμ,οσο και καλα να εχει συντηρηθει το μηχανακι δεν παυει να ειναι ενα μηχανακι που εχει 80κ χλμ.οσο να ειναι καποιες φθορες θα ερθουν γρηγοροτερα στα χερια σου,εξωτερικο ειπες ειναι το μηχανακι?Ποσο θα σου φτασει όλο μαζι με μεταφορικα εκτελωνισμο κλπ το εχεις ψαξει?Δεν λεω η τιμη ειναι αρκετα χαμηλα αλλα δεν θα το προτιμουσα,ψαξε και παρε με 8000ευρω αΠο εξωτερικο εφοσων θα κανεις αυτη την κινηση ενα s του 13-14 με πολυ λιγα χλμ και εισαι αρχοντας,το παιρνεις και το χαιρεσαι.Τωρα στα 80 αν το παρεις,σε μια 3ετια θα χεις 100.Χανεις μεταπωλητικη αξια κατακορυφα,θα ζητησει συντηρηση,ισως σου στοιχισει πολυ περισσοτερο απο 8000 με αυτα που θα ζητησει κατα καιρους.Προσωπικη μου αποψη.Και μην ξεχνας ελλαδα παιρνεις 950 καινουρια 2 χρονων με λιγα λεφτα ακομη. Οπως και να χει καλη αγορα!

Re: αγορα multistrada 1200

Δημοσιεύτηκε: Δευ 10 Φεβ 2020, 21:50
από stamatis
Το θέμα με μια οποιαδήποτε μοτοσυκλέτα με 80000 km στο κοντέρ της είναι η μεταπώληση.. Κοινώς να ξέρεις ότι την παντρεύεσαι... Προσωπικά πιστεύω ότι αντέχουν πολύ πολύ περισσότερα χλμ, απλά είναι αυτή η αντίληψη στο κοινό της μοτοσυκλέτας. Αν ήταν αυτοκίνητο πχ, θα έλεγες 'σχεδον καινούργιο!'

Re: αγορα multistrada 1200

Δημοσιεύτηκε: Τρί 11 Φεβ 2020, 09:59
από jks
stamatis έγραψε:Το θέμα με μια οποιαδήποτε μοτοσυκλέτα με 80000 km στο κοντέρ της είναι η μεταπώληση.. Κοινώς να ξέρεις ότι την παντρεύεσαι... Προσωπικά πιστεύω ότι αντέχουν πολύ πολύ περισσότερα χλμ, απλά είναι αυτή η αντίληψη στο κοινό της μοτοσυκλέτας. Αν ήταν αυτοκίνητο πχ, θα έλεγες 'σχεδον καινούργιο!'
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

πιστευω οτι τα 4βαλβιδα εχουν συντομοτερη ημερομηνια ληξης (εννοω ρουλεμαν στροφαλου/μεταλλα μπιελας κλπ) ενα διβαλβιδο τα 100.000 τα χει ανετα, μπαινει δε μπαινει πιστα, τρωει δε τρωει ματσουκωμα στα στροφιλικια κλπ...

ενα πραγμα ειναι ο θανατος και των 2 μοτερ (4v&2v)
το σκορτσαρισμα μεσα στην κινηση/ κατω απο 3Κ rpm
καλυτερα να πατιναρεις συμπλεκτη και να αλλαζεις δισκους συχνοτερα, η να βαλεις -1 δοντι μπροστα και να "χασεις" 10 χλμ τελικης, παρα να σκορτσαρει και να τρεμει ολο το μοτερ γιατι τα παιρνει και τα σηκωνει κυριολεκτικα ΟΛΑ ο διαολος.....

οποτε φιλε akalyvas, εγω θα προτιμουσα
ενα MTS ενος τυπα που το βγαζε Κυριακες κ εκανε μονο εκδρομες εθνικη, στροφιλικια και καννα Μεγαρο TD, και ας ειχε 20-30 χιλιαδες χλμ παραπανω απο το ΜTS ενος τυπα, που το χε μονο για ποζερια, στο κολωνακι, κεντρο, γλυφαδα σκορτσαριστο σπιτι-γραφειο-καφετερεια...

αυτα :mrgreen:

Re: αγορα multistrada 1200

Δημοσιεύτηκε: Τρί 11 Φεβ 2020, 14:43
από KRS
stamatis έγραψε:Προσωπικά πιστεύω ότι αντέχουν πολύ πολύ περισσότερα χλμ, απλά είναι αυτή η αντίληψη στο κοινό της μοτοσυκλέτας. Αν ήταν αυτοκίνητο πχ, θα έλεγες 'σχεδον καινούργιο!'
Δουλεύουν σε διαφορετικές στροφές τα αυτοκίνητα από τις μοτοσυκλέτες.
Τα 80κ χλμ μιας μοτοσυκλέτας είναι τα 200κ χλμ ενός αυτοκινήτου.

jks έγραψε:

πιστευω οτι τα 4βαλβιδα εχουν συντομοτερη ημερομηνια ληξης (εννοω ρουλεμαν στροφαλου/μεταλλα μπιελας κλπ) ενα διβαλβιδο τα 100.000 τα χει ανετα, μπαινει δε μπαινει πιστα, τρωει δε τρωει ματσουκωμα στα στροφιλικια κλπ...

ενα πραγμα ειναι ο θανατος και των 2 μοτερ (4v&2v)
το σκορτσαρισμα μεσα στην κινηση/ κατω απο 3Κ rpm
καλυτερα να πατιναρεις συμπλεκτη και να αλλαζεις δισκους συχνοτερα, η να βαλεις -1 δοντι μπροστα και να "χασεις" 10 χλμ τελικης, παρα να σκορτσαρει και να τρεμει ολο το μοτερ γιατι τα παιρνει και τα σηκωνει κυριολεκτικα ΟΛΑ ο διαολος.....

+ 904
Και αυτό ισχύει για όλα τα μεγάλα V2

οποτε φιλε akalyvas, εγω θα προτιμουσα
ενα MTS ενος τυπα που το βγαζε Κυριακες κ εκανε μονο εκδρομες εθνικη, στροφιλικια και καννα Μεγαρο TD, και ας ειχε 20-30 χιλιαδες χλμ παραπανω απο το ΜTS ενος τυπα,

Ακόμα και έτσι Γιάννη σίγουρος δεν μπορεί να είσαι.
Μέταλλα στροφάλου είναι μες το πρόγραμμα, έστω και με μια καθυστέρηση λόγω καλύτερης χρήσης.

Re: αγορα multistrada 1200

Δημοσιεύτηκε: Τρί 11 Φεβ 2020, 15:51
από HackmaN
Μήπως εκμηδενίζουμε λίγο τα 4v;
Δεν νομίζω ότι είναι τόσο απογοητευτική η κατάσταση.
Ειδικά αν μιλάμε για μοτοσυκλέτες από 2009 και μετά.

Re: αγορα multistrada 1200

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Φεβ 2020, 08:18
από stamatis
Δουλεύουν σε διαφορετικές στροφές τα αυτοκίνητα από τις μοτοσυκλέτες.
Τα 80κ χλμ μιας μοτοσυκλέτας είναι τα 200κ χλμ ενός αυτοκινήτου.

Αν μιλάμε για πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο, τότε συμφωνώ. Για βενζίνη όμως και με μικρού κυβισμού αυτοκίνητα;
Δυσκολη η αγορά της μοτοσυκλέτας, προσωπικά θα έκανα αυτό που έγραψα αν και είμαι σίγουρος ότι η ducati έχει βελτιωθεί ποιοτικά παρά πολύ τα τελευταία χρόνια!
Αν επιθυμεί κάποιος πάντως να δει τη σωστή τιμή, αρκεί να ρίξει μια ματιά στο mobile.de.. Εκεί λοιπόν ένα multistrada με 20000 χλμ μπορεί να κοστίζει 12000 ευρώ, όμως μια παρόμοια μοτοσικλέτα με 80000 χλμ θα πωλείται για 6-7000 ευρώ..

Re: αγορα multistrada 1200

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Φεβ 2020, 12:06
από jks
[quote="stamat] Αν επιθυμεί κάποιος πάντως να δει τη σωστή τιμή, αρκεί να ρίξει μια ματιά στο mobile.de.. .[/quote]

εναλλακτικα, ριξε και μια ματια σε τιμες εδω να δεις τι παιζει....
και λαβε υποψη σου οτι τα χιλιομετρα ειναι πραγματικα (μιας και καβαλανε μαξ 3/4 μηνες το χρονο) και η κατασταση ολων των μοτο ειναι βιτρινας, και συντηρημενα και τα παντα...

εχω κολλητο που μενει μονιμα Γλασκωβη και εχει "ψωνισει" 3 φορες απο αυτο το μαγαζι :whistling:

η μονη μ@λακια ειναι οτι τωρα που βγηκαν απο Ε.Ε. φανταζομαι οι φοροι και οι δασμοι κανουν απαγορευτικη την εισαγωγη μιας τετοιας μοτο απο Σκωτια...

ριξε ομως μια ματια να δεις τι μοντελα και τι τιμες παιζουν, ετσι για τη φαση..

https://www.ducatiglasgow.co.uk/pages/u ... -bikes.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: αγορα multistrada 1200

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Φεβ 2020, 14:31
από stamatis
Με κάτι τέτοια θέματα έχω την εντύπωση ότι η ομάδα ζει ένδοξες στιγμές του παρελθόντος. :)

Re: αγορα multistrada 1200

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Μαρ 2020, 13:23
από steven_04
Καλησπερα με μια γρηγορη ερωτηση:

Το Multistrada 1200S του 2015-2016 ειχε το DVT υποχρεωτικα η μηπως ηταν με εξτρα χρεωση?

Γιατι βρισκω σε αγγελιες το S μοντελο αλλωτε με 112KW και χωρις να αναγραφεται το DVT και αλλωτε με 118KW και να αναφερεται το DVT.

Re: αγορα multistrada 1200

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Μαρ 2020, 09:02
από contes di zante
Καλημέρα!! Τα DVT είναι τα τελευταία 1200 μοντέλα 2015-2017 όπου DVT το σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων. Αυτό που αναφέρεις έχει να κάνει με το γεγονός ότι πολλοί αναφέρουν ως χρονολογία μοντέλου το έτος πρώτης ταξινόμησης και όχι το έτος κατασκευής. Προφανώς κάποια είναι τα παλιότερα μοντέλα χωρίς το DVT, άρα μέχρι μέσα του 2015

Re: αγορα multistrada 1200

Δημοσιεύτηκε: Τρί 10 Μαρ 2020, 11:45
από steven_04
Ευχαριστω για την απαντηση Διονυση.

Ναι στο Multi 3ης γενιας αναφερομαι με το DVT μοτερ οπου σε αλλες αγγελιες βλεπω:

Leistung 118 kW (160 PS)
Erstzulassung 08/2015

και σε αλλες αγγελιες βλεπω:

Leistung 112 kW (152 PS)
Erstzulassung 05/2015

Αν ηταν απο ιδιωτη θα ελεγα ο βλακας δεν ξερει τι μηχανακι εχει, αλλα οταν το βλεπω απο επισημο αντιπροσωπο Ducati λεω WTF???


Επισης αλλη μια ερωτηση που μου δημιουργηθηκε ειναι τι διαφορες εχει το Multi του 2015-2016 με το Multi του 2017?

Στην αρχη νομιζα οτι το μοντελο εβγαινε ιδιο και απαραλλαχτο απο το 15 μεχρι το 18 που βγηκε το 1260, αλλα ψαχνοντας στο ιντερνετ ανακαλυψα οτι το μοντελο 2017 ειχε καποιες μικρες αλλαγες οπως πχ. ανανεωμενο φιλτροκουτι για να εξομαλυνει την καμπυλη στις 5000 rpm.

Τελος αναρρωτιεμαι αξιζουν τα 1600+ εξτρα ευρω αυτες οι αλλαγες που εχει το μουλτι του 2017?

Re: αγορα multistrada 1200

Δημοσιεύτηκε: Δευ 16 Μαρ 2020, 13:59
από vagourman
Καλησπερες,

Όσον αφορά την ιπποδύναμη αρχικά η Ντουκατι ανακοινωνε 160 ίππους αλλά μετά από κάνα δυο χρόνια άλλαξε ο κανονισμός στο τρόπο μέτρησης και από τότε βγήκε νέα μέτρηση στα 152 άλογα.
Αυτός είναι και ο σωστός .

Re: αγορα multistrada 1200

Δημοσιεύτηκε: Τρί 17 Μαρ 2020, 08:08
από contes di zante
Να σου πώ την αλήθεια μου δεν γνωρίζω τις όποιες μικροδιαφορές θεωρώ των μοντέλων 2015-2016-2017. Εγώ ψώνισα λόγω χρώματος και χιλιομέτρων βασικά
Άν δεν έβρισκα αυτό που πήρα τον Σεπτέμβρη, είχα αποφασίσει Απρίλη να ανέβω Γερμανία να φέρω μηχανάκι. Θα σου πρότεινα να βρείς 2-3 μηχανάκια που σου αρέσουν και γιατί όχι να πας πρώτα σε έναν εκτελωνιστή ο οποίος ως γνώστης θα σου υπολογίσει με σχετική ακρίβεια τους φόρους. Έτσι θα έχεις μια πιο ολοκληρωμένη άποψη του τελικού κόστους