Ρύθμιση ύψους σε 848

Όλα όσα θέλατε να μάθετε και ντρεπόσασταν να ρωτήσετε...

Συντονιστής: sue

Απάντηση
ThanosKat
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: Τετ 12 Απρ 2017, 22:20
Gender: Male

Ρύθμιση ύψους σε 848

Δημοσίευση από ThanosKat »

Το 848 εχει κατι εγκοπες σαν σημεια οπου λογικα μπορει να ανεβει η τιμονοπλακα. Γνωριζει κατι κανεις? Εχει δοκιμαστει απο καποιον?
Άβαταρ μέλους
jks
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 6068
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 01:26
Gender: Male
Bike: Monster 620
Other: SBK 848
Τοποθεσία: Πειραιας

Re: ανεβασμα μανας 848

Δημοσίευση από jks »

δεν εχω πειραματιστει ποτε... αλλα φανταζομαι γνωριζεις οτι εχουν μεγαλο αντικτυπο στην συμπεριφορα της μοτο στο δρομο καθε χιλιοστο που αλλαζεις υψος της τιμονοπλακας Η το ride height πισω....

στο 848 ειναι μη ρυθμιζομενο, αλλα στα 1098 ειναι

Image
Άβαταρ μέλους
HackmaN
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4583
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
Gender: Male
Other: 1098

Re: Ρύθμιση ύψους σε 848

Δημοσίευση από HackmaN »

^Έχει το 1098 τέτοιο πράμα πίσω;
Αυτό είναι aftermarket νομίζω.
Εικόνα
HackmaN 88
749s < HM Evo SP < Streetfighter S
Άβαταρ μέλους
fuzion
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 331
Εγγραφή: Δευ 29 Οκτ 2012, 08:26
Gender: Male

Re: Ρύθμιση ύψους σε 848

Δημοσίευση από fuzion »

εχει ρυθμιζομενο αλλα οχι το συγκεκριμενο
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
HackmaN
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4583
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
Gender: Male
Other: 1098

Re: Ρύθμιση ύψους σε 848

Δημοσίευση από HackmaN »

Εμ είπα κι εγώ. Αλλά ανακύπτει τι εξής ερώτημα...
Δεν έχει ρυθμιστή ύψους το 848;;; :mrgreen:
Εικόνα
HackmaN 88
749s < HM Evo SP < Streetfighter S
Άβαταρ μέλους
fuzion
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 331
Εγγραφή: Δευ 29 Οκτ 2012, 08:26
Gender: Male

Re: Ρύθμιση ύψους σε 848

Δημοσίευση από fuzion »

απο οσο θυμαμαι οχι ειχε ενα fixed κομματι εκει και αν ηθελες ρυθμιση το αλλαζες με κατι τετοιο. περιεργο ξεπεριεργο το κομματι ειναι αστεια φτηνο, εγω εφτιαξα μονος μου πχ πταν αλλαξα πισω το μοχλικο σε πιο γραμμικο και ηθελε κοντυτερο τετοιο (πως το λεμε το κομματι αυτο τελοσπαντων; )
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
HackmaN
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4583
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
Gender: Male
Other: 1098

Re: Ρύθμιση ύψους σε 848

Δημοσίευση από HackmaN »

Ride Height Adjuster.
Τες πα. Μου φάνηκε περίεργο για μοτοσυκλέτα πίστας να μην έχει τέτοιου είδους ρύθμιση αλλά οκ.
Εικόνα
HackmaN 88
749s < HM Evo SP < Streetfighter S
Άβαταρ μέλους
dimirex
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1087
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 19:46
Gender: Male
Other: esse due erre

Re: Ρύθμιση ύψους σε 848

Δημοσίευση από dimirex »

...ή αντιρίδα μοχλικού.
Πάντως αν θυμάμαι καλά όταν είχαν βγει οι πρώτες εκδόσεις των δύο μοντέλων 1098 & 848, το 8άρι είχε by default λίγο υψηλότερη θέση σέλας (1-2cm ???) αλλά δεν ήταν ρυθμιζόμενη εν αντιθέσει με του 10
Reduce to the Max
ThanosKat
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: Τετ 12 Απρ 2017, 22:20
Gender: Male

Re: Ρύθμιση ύψους σε 848

Δημοσίευση από ThanosKat »

Εγω σηκωσα την τιμονοπλακα στην τελευταια εγκοπη, ο μεγαλος κίνδυνος προερχεται απο το χαμηλωμα φανταζομαι οπου μπορει να κοπανησει πιο ευκολα τιμονια (μιας και το απλο 848 δν εχει stabilizer) η οπως γραφει στο manual αν υψωσεις το πισω μερος οπου δν εχω πειραξει καθολου. Το αποτελεσμα ειναι φιλικοτερη θεση οδηγησης η οποια ειναι αναγκαια για την χρηση που το κανω. Το εκανα σε συνεργειο προφανως..
Άβαταρ μέλους
fuzion
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 331
Εγγραφή: Δευ 29 Οκτ 2012, 08:26
Gender: Male

Re: Ρύθμιση ύψους σε 848

Δημοσίευση από fuzion »

φιλικοτερη θεση οδηγησης αφου σηκωσες το μηχανακι μπροστα 5-10mm? και κοπαναει τιμονιες πιο ευκολα οταν ειναι χαμηλο το μηχανακι?

οι πληροφοριες αυτες απο που προερχονται?
Εικόνα
ThanosKat
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: Τετ 12 Απρ 2017, 22:20
Gender: Male

Re: Ρύθμιση ύψους σε 848

Δημοσίευση από ThanosKat »

Κοιταξε, ειμαι 1.85, η τοσο σκυφτη θεση οδηγησης δν βολευε για καθημερινη κοινη χρηση στην πολη κτλπ, οσο χαζο και αν ακουστει, ο σχεδον 1 ποντος που σηκωθηκε μπροστα ( αν δν ηταν και παραπανω) με βοηθαει να μη στηριζομαι τοσο στο τιμονι. Προφανως ο καθενας εχει τα δικα του κουσουρια πανω στη μηχανη, η ερωτηση μου εξ αρχης ηταν εαν υπαρχει καποιο θεμα και αν οντως οι εγκοπες μπροστα ηταν εκει για αυτο τον σκοπο. Τιμονια ειχε κοπανησει 2 φορες στην εξοδο της τελευταιας στροφης στις σερρες, πιστα, και μια μετα απο λακουβα στην Εθνικη. Προφανως μπορουσα να βαλω ενα σταμπιλιζατερ και ολα οκ αλλα ηθελα να κανω και πιο ανετη τη θεση οδηγησης, και η αληθεια ειναι οτι το πετυχα με μια πρωτη εμπειρια στους ιδιους δρομους που κυκλοφορουσα, με τις τορινες ρυθμισεις.

Επισης, στο manual σημειωσαν οτι εαν σηκωσεις παραπανω το πισω μερος της μηχανης τοτε ειναι πιο ασταθες το μηχανακι. Το ιδιο συμβαινει εαν χαμηλωσεις ταπα τα τιμονια μπροστα.
Άβαταρ μέλους
jks
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 6068
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 01:26
Gender: Male
Bike: Monster 620
Other: SBK 848
Τοποθεσία: Πειραιας

Re: Ρύθμιση ύψους σε 848

Δημοσίευση από jks »

ThanosKat έγραψε: εαν σηκωσεις παραπανω το πισω μερος της μηχανης τοτε ειναι πιο ασταθες το μηχανακι. Το ιδιο συμβαινει εαν χαμηλωσεις ταπα τα τιμονια μπροστα.
αυτο ακριβως...

HackmaN έγραψε:Δεν έχει ρυθμιστή ύψους το 848;;; :mrgreen:
οχι, δεν ερχεται με ρυθμιζομενο πισω μοχλικο...
μπορεις να αγορασεις οπως το aftermarket της φωτος που ανεβασα Η να πας μεχρι Σπυρου Πατση και να ετοιμασεις ενα δικο σου με υλικα (με γελοιο κοστος) που θα βρεις εκει οπως σωστα επραξε o Fuzion... :thumbsup:

επισης θυμαμαι το πρωτο πραγμα που εκαναν ολοι με 848-1098 ειναι να μαλακωνουν προφορτιση στο πισω ελατηριο γιατι ηταν μπετο.... (δεν πα να σουνα 80-90 κιλα ανεβαινες και δεν χαμπαριαζε τιποτα)

φανταζομαι κατι παρομοιο μαλακομα μπρος και πισω θα χει κανει και ο ThanosKat, αφου το θελει και για "καθημερινη" χρηση μεσα στην πολη κλπ
Άβαταρ μέλους
fuzion
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 331
Εγγραφή: Δευ 29 Οκτ 2012, 08:26
Gender: Male

Re: Ρύθμιση ύψους σε 848

Δημοσίευση από fuzion »

(ξανα)διαβασα λιγακι περι ρυθμισεων υψους και οκ αυξανεις trail, caster, wheelbase κατι που οντως σταθεροποιει τη μηχανη οσον αφορα τα πιθανα κλωτσηματα τιμονιου.

για τη θεση οδηγησης τωρα αν νιωθεις καλυτερα πασο, προσωπικα θεωρω οτι το ποσοστο που σου σηκωνει τον κορμο αυτη η αλλαγη ειναι αμελητεο (που δε σηκωνει τον κορμο σε σχεση με τα ποδια, απλα αλλαζει η κλιση ελαχιστα ολου του σωματος ως προς το εδαφος).

Για πιστα παντως σε ενα μηχανακι ηδη με σχετικα κακη αναλογια βαρους εμπρος πισω, εγινε λιγο χειροτερο. να χαμε να λεγαμε τωρα βεβαια.... για τον ενιοτε trackdaήστα αυτα ειναι τριχες.

σημ. δεν κανω καμια αντιπαραθεση εδω απλα μ αρεσει η κουβεντα.
Εικόνα
ThanosKat
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: Τετ 12 Απρ 2017, 22:20
Gender: Male

Re: Ρύθμιση ύψους σε 848

Δημοσίευση από ThanosKat »

Ναι κανενα θεμα, ουτως η αλλος πιστα μπαινω σπανια εως ποτε, ισως σε περιπτωση εισοδου σε πιστα να αφιερωσω ενα τεταρτακι να αλλαξω τις ρυθμισεις αν και γνωμη μου ειναι πως οτι σε κανει να νιωθεις πιο ασφαλή θα σε κανει να πας και πιο σβελτα συμφωνα με τα δικα σου δεδομενα παντα. Γρηγορα δεν παω ουτως η αλλος ουτε κυνηγαω χρονους, την οδηγηση μου κοιταω να βελτιωσω σε επαρχιακους δρομους στροφες κτλπ. Αν ποτε κυνηγησω χρονο το 848 εχει ορια που δεν θα μπορεσω να φτασω :P
Άβαταρ μέλους
HackmaN
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4583
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
Gender: Male
Other: 1098

Re: Ρύθμιση ύψους σε 848

Δημοσίευση από HackmaN »

Εντελώς φιλοσοφική ερώτηση.
Αφού δεν σε ενδιαφέρουν χρόνοι, πίστες, επιδόσεις και λοιπά και ψάχνεις τρόπους να κάνεις το 848 μανιτζεβελο, πώς και δεν επέλεξες κάποιο multistrada, Monster, κλπ;
Εικόνα
HackmaN 88
749s < HM Evo SP < Streetfighter S
Άβαταρ μέλους
fuzion
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 331
Εγγραφή: Δευ 29 Οκτ 2012, 08:26
Gender: Male

Re: Ρύθμιση ύψους σε 848

Δημοσίευση από fuzion »

ερωτες ειναι αυτοι :D
Εικόνα
ThanosKat
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: Τετ 12 Απρ 2017, 22:20
Gender: Male

Re: Ρύθμιση ύψους σε 848

Δημοσίευση από ThanosKat »

Καψουρα ηταν και ειναι.. Η αληθεια ειναι οτι αν με επερνε να κανω αλλαγη θα επερνα το Multi 1200 και θα τελειωνε η υποθεση αλλα... δυσκολα τα πραγματα προς το παρον. Επειτα μαρεσει και το μονστερακι αλλα περισσοτερο απο αυτο το streetfighter με αντιστοιχο μοτερ με το δικο μου. Απλα τον αερα φοβαμαι. Στο 848 δν νιωθω ιδιαιτερα τον αερα μιας και εισαι ξαπλωμενος επανω του. Η πιο σοφη λυση ειναι το Multi αλλα βρισκεται μακρια απο τα νερα μου. Προς το παρον τουλαχιστον!
Απάντηση