Panigale V4S 2018
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 6
- Εγγραφή: Πέμ 21 Μάιος 2020, 14:53
- Gender: Male
- Τοποθεσία: Αθήνα
Panigale V4S 2018
Καλησπέρα και καλώς σας βρήκα,
Αγόρασα ένα V4S του 2018 με σχεδόν 17.000 χλμ.
Έχω την αίσθηση ότι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης πρέπει να είναι και μέλος του forum.
Την περιμένω αυτή την εβδομάδα να έρθει στα χέρια μου. Είναι το πρώτο μου ducati, εύχομαι να μην με σκίσει με βλάβες που έχω διαβάσει σε προηγούμενες γενιές panigale.
Ελπίζω επίσης να έχει περάσει καλές ημέρες στα χέρια του προηγούμενου ιδιοκτήτη και να μην έχει σκίσει το συμπλέκτη με το launch control γιατί το πίσω λάστιχο ήταν στα λινά
Απ'ότι καταλαβαίνω γενικά δεν πρέπει να υπάρχουν πολλά V4S στην Ελλάδα. Έχω δει πολλά βίντεο με διάφορες απόψεις στο internet (όλα απο εξωτερικό) αλλά γενικά επειδή είναι αρκετά καινούρια μηχανή δεν υπάρχουν και πάρα πολλές πληροφορίες ούτε και από το εξωτερικό. Ακόμη και το long term review του MCN ήταν μόλις στα 13 χιλιάδες και το δικό μου έχει 17.
Έχει κάποιος άποψη εάν πρέπει να προσέχω κάτι συγκεκριμένο στην συγκεκριμένη μηχανή, αν κάτι χαλάει εύκολα, κάποια "περιέργεια" κλπ ?
Εχει κάποιος γράψει μπόλικα χιλιόμετρα με αυτό το μοντέλο ; Οι περισσότεροι κάνουν πολύ λίγα χιλιόμετρα με τα panigale και έτσι τελικά κανείς δεν ξέρει τι ζημίες βγάζουν αν έχεις πχ 40-50 χιλιάδες χιλιόμετρα ή και παραπάνω.
Ακόμη και στην ducati athens δεν μου είπαν κάτι συγκεκριμένο. Πιστεύω όχι επίτηδες αλλά γιατί δεν έχουν δει πιθανότατα ούτε και αυτοί V4 με πχ 50.000 χλμ.
Επίσης έχει κανείς άποψη για το συνεργείο της ducati athens ?
Ελπίζω να τα πούμε σύντομα και απο κοντά σε καμιά ωραία διαδρομή.
Αγόρασα ένα V4S του 2018 με σχεδόν 17.000 χλμ.
Έχω την αίσθηση ότι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης πρέπει να είναι και μέλος του forum.
Την περιμένω αυτή την εβδομάδα να έρθει στα χέρια μου. Είναι το πρώτο μου ducati, εύχομαι να μην με σκίσει με βλάβες που έχω διαβάσει σε προηγούμενες γενιές panigale.
Ελπίζω επίσης να έχει περάσει καλές ημέρες στα χέρια του προηγούμενου ιδιοκτήτη και να μην έχει σκίσει το συμπλέκτη με το launch control γιατί το πίσω λάστιχο ήταν στα λινά
Απ'ότι καταλαβαίνω γενικά δεν πρέπει να υπάρχουν πολλά V4S στην Ελλάδα. Έχω δει πολλά βίντεο με διάφορες απόψεις στο internet (όλα απο εξωτερικό) αλλά γενικά επειδή είναι αρκετά καινούρια μηχανή δεν υπάρχουν και πάρα πολλές πληροφορίες ούτε και από το εξωτερικό. Ακόμη και το long term review του MCN ήταν μόλις στα 13 χιλιάδες και το δικό μου έχει 17.
Έχει κάποιος άποψη εάν πρέπει να προσέχω κάτι συγκεκριμένο στην συγκεκριμένη μηχανή, αν κάτι χαλάει εύκολα, κάποια "περιέργεια" κλπ ?
Εχει κάποιος γράψει μπόλικα χιλιόμετρα με αυτό το μοντέλο ; Οι περισσότεροι κάνουν πολύ λίγα χιλιόμετρα με τα panigale και έτσι τελικά κανείς δεν ξέρει τι ζημίες βγάζουν αν έχεις πχ 40-50 χιλιάδες χιλιόμετρα ή και παραπάνω.
Ακόμη και στην ducati athens δεν μου είπαν κάτι συγκεκριμένο. Πιστεύω όχι επίτηδες αλλά γιατί δεν έχουν δει πιθανότατα ούτε και αυτοί V4 με πχ 50.000 χλμ.
Επίσης έχει κανείς άποψη για το συνεργείο της ducati athens ?
Ελπίζω να τα πούμε σύντομα και απο κοντά σε καμιά ωραία διαδρομή.
- HackmaN
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4583
- Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
- Gender: Male
- Other: 1098
Re: Panigale V4S 2018
Kαλησπέρα!
Πέρνα μια και από εδώ: http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewforum.php?f=15" onclick="window.open(this.href);return false;
Καταρχήν, με το καλό να το χαρείς το V4 και στο φυσικό του περιβάλον, την πίστα, κυρίως.
'Εχεις αγοράσει μια μοτοσυκλέτα ωρόσημο για την οποία δεν θα έπρεπε να σε απασχολούν οι ζημιές που υπάρχει περίπτωση να βγάλει. Κατα πάσα πιθανότητα δεν θα σου βγάλει καμία, αφού η "καραμέλα" με τα ζημιάρικα Ιταλικά μηχανάκια έχει κάτσει καλά στα λαρύγγια των ασιατόφιλων μιας και είδαν ότι δεν ισχύει ή ότι τα προβλήματα που προκύπτουν στις μοτοσυκλέτες παγκοσμίως, είναι μοιρασμένα, χωρίς να υπερτερεί κάποιος κατασκευαστής.
Κοίτα λοιπόν να απολάυσεις τη μοναδική σου μοτοσυκλέτα όπως της πρέπει, να κάνεις σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο όλες τις προβλεπόμενες συντηρήσεις και όλα θα πάνε καλά!
Πέρνα μια και από εδώ: http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewforum.php?f=15" onclick="window.open(this.href);return false;
Καταρχήν, με το καλό να το χαρείς το V4 και στο φυσικό του περιβάλον, την πίστα, κυρίως.
'Εχεις αγοράσει μια μοτοσυκλέτα ωρόσημο για την οποία δεν θα έπρεπε να σε απασχολούν οι ζημιές που υπάρχει περίπτωση να βγάλει. Κατα πάσα πιθανότητα δεν θα σου βγάλει καμία, αφού η "καραμέλα" με τα ζημιάρικα Ιταλικά μηχανάκια έχει κάτσει καλά στα λαρύγγια των ασιατόφιλων μιας και είδαν ότι δεν ισχύει ή ότι τα προβλήματα που προκύπτουν στις μοτοσυκλέτες παγκοσμίως, είναι μοιρασμένα, χωρίς να υπερτερεί κάποιος κατασκευαστής.
Κοίτα λοιπόν να απολάυσεις τη μοναδική σου μοτοσυκλέτα όπως της πρέπει, να κάνεις σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο όλες τις προβλεπόμενες συντηρήσεις και όλα θα πάνε καλά!
- argy
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6802
- Εγγραφή: Κυρ 24 Ιούλ 2011, 08:18
- Bike: 848
Re: Panigale V4S 2018
Συμφωνώ σε όλα με τον Νίκο, είναι αυτή την στιγμή το καμάρι της Ducati.
- 17inchwheeler
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1176
- Εγγραφή: Τετ 14 Μάιος 2008, 11:21
- Other: RSVmilleR,eXC520sm,
- Τοποθεσία: θεσσαλονικη,Αθηνα,Ρεθυμνο/lejos estoy
Re: Panigale V4S 2018
ducatix έγραψε:....
Ελπίζω επίσης να έχει περάσει καλές ημέρες στα χέρια του προηγούμενου ιδιοκτήτη και να μην έχει σκίσει το συμπλέκτη με το launch control γιατί το πίσω λάστιχο ήταν στα λινά
...
καλα,πηγες και πηρες παπαγαλε βε4ες με 18κ χλμ και πισω λαστιχο λινα?
λογικη η απορια μου και βασιμη η ελπιδα σου
παντως,σιγουρα δεν το'χει σκισει και ειναι προσεγμενο...οπωσδηποτε
πρεπει να φοραει ακριβα λαστιχα 'η περιμενε να "μεινει" με τις ζαντες για να τα αλλαξει αλλα βρεθηκε ενας ο αγιος ανθρωπος και το αγορασε
αν επιτρεπετε,μου λες σε πμ ποσα εδωσες γιατι εχουμε ενα με 600χλμ,αστρωτο
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 6
- Εγγραφή: Πέμ 21 Μάιος 2020, 14:53
- Gender: Male
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Panigale V4S 2018
Ήθελα πριν κάνω σχόλια να έρθει πρώτα στα χέρια μου , να το κυκλοφορήσω λίγο και θέλω να γράψω ένα αρχικό review για το V4S για όσους μπορεί να ψάχνουν όπως έψαχνα και εγώ και δεν βρήκα ούτε μια κριτική απο Έλληνα ιδιοκτήτη. Γιατί καλά τα review από Αγγλία και Αμερική αλλά εδώ είμαστε Ελλάδα.
O δαίμονας του ιταλού μου χτύπησε πολύ νωρίς την πόρτα καθώς αλλάχτηκε το pillion από ανάκληση του κατασκευαστή και δεν δούλευε και η κόρνα :P
Αλλά οκ , minor issues και κυρίως τα κάλυψε η ducati, οπότε παράπονο δεν έχω.
Απαντήσεις :
@Hackaman : Όντως η ιδανική χρήση για αυτή τη μηχανή είναι στην πίστα, αλλά νομίζω κανείς δεν περνά το χρόνο του στην πίστα στην Ελλάδα, τόσο επειδή δεν έχουμε πίστες αλλά γιατί επίσης για μια μέρα trackday αν βάλεις είσοδο , πίσω λάστιχο και βενζίνες μιλάμε για 500-600 ευρώ άνετα.
@17inchwheeler :
Όταν κάποιον δεν τον ξέρεις, καλό είναι να μην είσαι ειρωνικός. "Άγιος" δεν είμαι. Το μηχανάκι ήταν σχεδόν αγρατζούνιστο, χωρίς πτώση, χωρίς να έχει δουλέψει πίστα το συγκεκριμένο όπως με ενημέρωσαν, συντηρημένο μόνο στην κοσμοκαρ, Book service delivery 07/2018.
Αν θεωρείς πολλά 17.000 χλμ για V4s ducati, τότε κακώς πήραμε ducati και πάμε να πάρουμε Ιάπωνα. Αυτό που βλέπεις ducati 10ετίας να μαραζώνουν στα γκαράζ με 10.000 χλμ είναι κρίμα.
Εκτός και εάν εννοούσες ότι ξέρεις συγκεκριμένα το δικό μου μηχανάκι και ότι ο προηγούμενος που το είχε το έσκιζε με την κακή έννοια.
Λινά στο πίσω όλοι βγάζουν. Ο συμπλέκτης μόνο είναι το άγχος εξαιτίας του launch control αν και σαν αίσθηση δείχνει να είναι σε άριστη κατάσταση.
Review δρόμου για το V4S
Τα παρακάτω είναι από χρήση δρόμου μόνο για όποιον θέλει να το αγοράσει και έχει απορίες για το V4 σε χρήση στην Αθήνα και Εθνική.
1. Καταρχήν έχουν κάνει φοβερή δουλειά με τα ηλεκτρονικά.
Εάν το έχεις πχ στα default του street mode, ότι και να κάνεις με την μανέτα, η μηχανή είναι πολιτισμένη. Θα κάτσει κάτω και θα επιτχαυνει όσο πιο γρήγορα μπορεί χωρίς να κάνεις τον ινδιάνο.
Μπορείς να την πιέζεις ακόμη και σε δρόμο γυαλί χωρίς να είσαι στην τσίτα.
2. Η ηλεκτρονική ανάρτηση ΓΑ***. Δεν πιστεύεις ποσο άνετο είναι στο δρόμο και αν περάσεις απο λακούβες δεν κοπανάει και μάλιστα τις απορροφά πολύ καλά. Εάν δεν το θέλετε μόνο για πίστα, πάρτε το V4S και όχι το V4. Κάνει όλη την διαφορά.
3. Η μαμά ζελατίνα σε κουράζει πάνω από τα 170 αν δεν θες να είσαι τάβλα πάνω στο ντεπόζιτο. Μπορείς βέβαια να βάλεις πιο ψηλή που μάλλον επιλύει αυτό το πρόβλημα.
4. Η μαμα εξάτμιση έχει τίμιο ήχο, πιο δυνατό απο ότι έχουν συνήθως έχουν οι μαμίσιες.
Βέβαια είναι αρκετά ήσυχη σε βαθμό που να μην σε ακούνε τα αμάξια όταν πλησιάζεις. Ίσως 2 slip on να είναι η λύση στο πρόβλημα γιατί ολόκληρη πχ akrapovic ή termignoni έχει μεγάλο κόστος...
Η πιο value for money λύση είναι μάλλον termignoni D184 και αν βάλεις και χάρτη με upmap T800 πας +10 άλογα https://www.up-map.it/en/upmap-t800-duc ... d184-2018/
5. Φώτα αρκετά καλά.
Θα μπορούσαν και καλύτερα αλλά ήθελαν να τα κρύψουν απο κάτω. Οπότε η μεγάλη σκάλα δεν πάει πολύ μακριά.
6. Η σέλα είναι αρκετά πολιτισμένη και αν θες πιο άνετη υπάρχει σαν αξεσουάρ. Ακόμα και εθνική δεν σε κουράζει τουλάχιστον για κοντινά ταξίδια. Καμία σχέση σίγουρα με τα περισσότερα 1000αρια που η σέλα είναι σαν να έχεις κάτσει σε πλάκα πεζοδρομίου με ρόδες.
7. Για την ζέστη είχα διαβάσει σημεία και τέρατα ... παρότι αλήθεια μεν, λίγο υπερβολικά αυτά που λένε.
Ναι όντως το μηχανάκι θα ζεσταθεί εαν πηγαίνεις με λιγότερα από 120 και ναί πετάει ζέστη στα αριστερά φούλ. Αλλά πιο τετρακύλινδρο στην Ελλάδα δεν βγάζει της αρκούδας την ζέστη ; Και 600αρι που είχα στην Αθήνα σχεδόν μόνιμα με βεντιλατέρ ανοιχτό ήταν.
Εθνική πάντως με 130+ δεν νιώθεις τίποτα απο ζέστη.
8. Οι καθρέφτες όπως λένε όλοι είναι όντως άχρηστοι, δυστυχώς. Τρέμουν σαν τα ψάρια και είναι σε άβολο σημείο. Επίσης ρυθμίζονται μόνο προς αριστερά ή δεξιά όχι πάνω κάτω !
Αυτό είναι ένα σοβαρό θέμα σε συνδυασμό με το επίσης σπαστικό ότι δεν διπλώνουν κιόλας.
A .... και σπάνε για πλάκα !
9. Μέγιστη βλακεία της ducati το ότι δεν έχει ένδειξη καυσίμου. Σου ανάβει στην εθνική το λαμπάκι και ελπίζεις να φτάσεις... Κατανάλωση μέχρι στιγμής μου καίει περίπου 8.5 λίτρα/100km με κατοστάρα και είναι όλα μαμα.
10. Τραβάει υπερβολικά πολύ προσοχή από τους γύρω σου στον δρόμο και αυτό είναι πολύ κακό για διάφορους λόγους.
11. Ο κινητήρας είναι από άλλο πλανήτη...
12. Φρένα άγκυρες.
13. Άφησα την θέση οδήγησης για το τέλος επίτηδες. Είναι γενικά άνετη στον δρόμο μόλις την μάθεις. Όμως είναι optimized για να είσαι στην πίστα. ΠΧ για να δείς τα όργανα εάν δεν έχεις ξαπλώσει στο ντεπίζιτο και είσαι όρθιος, πρέπει να κοιτάξεις πολύ χαμηλά και το ίδιο συμβαίνει και με τους καθρέπτες , χάνοντας εκείνη την στιγμή την οπτική με τον δρόμο εντελώς.
Συνολικά θα έλεγα ότι μπορεί κάποιος αν του κάνει κέφι να το χρησιμοποιεί άνετα και σαν καθημερινό, κυρίως αν βγαίνει Εθνική και αττική οδό για να πάει στην δουλειά του.
O δαίμονας του ιταλού μου χτύπησε πολύ νωρίς την πόρτα καθώς αλλάχτηκε το pillion από ανάκληση του κατασκευαστή και δεν δούλευε και η κόρνα :P
Αλλά οκ , minor issues και κυρίως τα κάλυψε η ducati, οπότε παράπονο δεν έχω.
Απαντήσεις :
@Hackaman : Όντως η ιδανική χρήση για αυτή τη μηχανή είναι στην πίστα, αλλά νομίζω κανείς δεν περνά το χρόνο του στην πίστα στην Ελλάδα, τόσο επειδή δεν έχουμε πίστες αλλά γιατί επίσης για μια μέρα trackday αν βάλεις είσοδο , πίσω λάστιχο και βενζίνες μιλάμε για 500-600 ευρώ άνετα.
@17inchwheeler :
Όταν κάποιον δεν τον ξέρεις, καλό είναι να μην είσαι ειρωνικός. "Άγιος" δεν είμαι. Το μηχανάκι ήταν σχεδόν αγρατζούνιστο, χωρίς πτώση, χωρίς να έχει δουλέψει πίστα το συγκεκριμένο όπως με ενημέρωσαν, συντηρημένο μόνο στην κοσμοκαρ, Book service delivery 07/2018.
Αν θεωρείς πολλά 17.000 χλμ για V4s ducati, τότε κακώς πήραμε ducati και πάμε να πάρουμε Ιάπωνα. Αυτό που βλέπεις ducati 10ετίας να μαραζώνουν στα γκαράζ με 10.000 χλμ είναι κρίμα.
Εκτός και εάν εννοούσες ότι ξέρεις συγκεκριμένα το δικό μου μηχανάκι και ότι ο προηγούμενος που το είχε το έσκιζε με την κακή έννοια.
Λινά στο πίσω όλοι βγάζουν. Ο συμπλέκτης μόνο είναι το άγχος εξαιτίας του launch control αν και σαν αίσθηση δείχνει να είναι σε άριστη κατάσταση.
Review δρόμου για το V4S
Τα παρακάτω είναι από χρήση δρόμου μόνο για όποιον θέλει να το αγοράσει και έχει απορίες για το V4 σε χρήση στην Αθήνα και Εθνική.
1. Καταρχήν έχουν κάνει φοβερή δουλειά με τα ηλεκτρονικά.
Εάν το έχεις πχ στα default του street mode, ότι και να κάνεις με την μανέτα, η μηχανή είναι πολιτισμένη. Θα κάτσει κάτω και θα επιτχαυνει όσο πιο γρήγορα μπορεί χωρίς να κάνεις τον ινδιάνο.
Μπορείς να την πιέζεις ακόμη και σε δρόμο γυαλί χωρίς να είσαι στην τσίτα.
2. Η ηλεκτρονική ανάρτηση ΓΑ***. Δεν πιστεύεις ποσο άνετο είναι στο δρόμο και αν περάσεις απο λακούβες δεν κοπανάει και μάλιστα τις απορροφά πολύ καλά. Εάν δεν το θέλετε μόνο για πίστα, πάρτε το V4S και όχι το V4. Κάνει όλη την διαφορά.
3. Η μαμά ζελατίνα σε κουράζει πάνω από τα 170 αν δεν θες να είσαι τάβλα πάνω στο ντεπόζιτο. Μπορείς βέβαια να βάλεις πιο ψηλή που μάλλον επιλύει αυτό το πρόβλημα.
4. Η μαμα εξάτμιση έχει τίμιο ήχο, πιο δυνατό απο ότι έχουν συνήθως έχουν οι μαμίσιες.
Βέβαια είναι αρκετά ήσυχη σε βαθμό που να μην σε ακούνε τα αμάξια όταν πλησιάζεις. Ίσως 2 slip on να είναι η λύση στο πρόβλημα γιατί ολόκληρη πχ akrapovic ή termignoni έχει μεγάλο κόστος...
Η πιο value for money λύση είναι μάλλον termignoni D184 και αν βάλεις και χάρτη με upmap T800 πας +10 άλογα https://www.up-map.it/en/upmap-t800-duc ... d184-2018/
5. Φώτα αρκετά καλά.
Θα μπορούσαν και καλύτερα αλλά ήθελαν να τα κρύψουν απο κάτω. Οπότε η μεγάλη σκάλα δεν πάει πολύ μακριά.
6. Η σέλα είναι αρκετά πολιτισμένη και αν θες πιο άνετη υπάρχει σαν αξεσουάρ. Ακόμα και εθνική δεν σε κουράζει τουλάχιστον για κοντινά ταξίδια. Καμία σχέση σίγουρα με τα περισσότερα 1000αρια που η σέλα είναι σαν να έχεις κάτσει σε πλάκα πεζοδρομίου με ρόδες.
7. Για την ζέστη είχα διαβάσει σημεία και τέρατα ... παρότι αλήθεια μεν, λίγο υπερβολικά αυτά που λένε.
Ναι όντως το μηχανάκι θα ζεσταθεί εαν πηγαίνεις με λιγότερα από 120 και ναί πετάει ζέστη στα αριστερά φούλ. Αλλά πιο τετρακύλινδρο στην Ελλάδα δεν βγάζει της αρκούδας την ζέστη ; Και 600αρι που είχα στην Αθήνα σχεδόν μόνιμα με βεντιλατέρ ανοιχτό ήταν.
Εθνική πάντως με 130+ δεν νιώθεις τίποτα απο ζέστη.
8. Οι καθρέφτες όπως λένε όλοι είναι όντως άχρηστοι, δυστυχώς. Τρέμουν σαν τα ψάρια και είναι σε άβολο σημείο. Επίσης ρυθμίζονται μόνο προς αριστερά ή δεξιά όχι πάνω κάτω !
Αυτό είναι ένα σοβαρό θέμα σε συνδυασμό με το επίσης σπαστικό ότι δεν διπλώνουν κιόλας.
A .... και σπάνε για πλάκα !
9. Μέγιστη βλακεία της ducati το ότι δεν έχει ένδειξη καυσίμου. Σου ανάβει στην εθνική το λαμπάκι και ελπίζεις να φτάσεις... Κατανάλωση μέχρι στιγμής μου καίει περίπου 8.5 λίτρα/100km με κατοστάρα και είναι όλα μαμα.
10. Τραβάει υπερβολικά πολύ προσοχή από τους γύρω σου στον δρόμο και αυτό είναι πολύ κακό για διάφορους λόγους.
11. Ο κινητήρας είναι από άλλο πλανήτη...
12. Φρένα άγκυρες.
13. Άφησα την θέση οδήγησης για το τέλος επίτηδες. Είναι γενικά άνετη στον δρόμο μόλις την μάθεις. Όμως είναι optimized για να είσαι στην πίστα. ΠΧ για να δείς τα όργανα εάν δεν έχεις ξαπλώσει στο ντεπίζιτο και είσαι όρθιος, πρέπει να κοιτάξεις πολύ χαμηλά και το ίδιο συμβαίνει και με τους καθρέπτες , χάνοντας εκείνη την στιγμή την οπτική με τον δρόμο εντελώς.
Συνολικά θα έλεγα ότι μπορεί κάποιος αν του κάνει κέφι να το χρησιμοποιεί άνετα και σαν καθημερινό, κυρίως αν βγαίνει Εθνική και αττική οδό για να πάει στην δουλειά του.
- Ritsman
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3055
- Εγγραφή: Παρ 02 Ιούλ 2010, 14:33
- Gender: Male
- Bike: Monster S4
- Τοποθεσία: Νικαια Αττικη, Πλατανες Ρεθυμνου
Re: Panigale V4S 2018
Δεν μας τα λες καλά φίλε μου......
Πολλά "αρκετά πολιτισμένο" και "πολύ άνετο" διαβάζω....
Για "απασφάλησε" και ξεκινά να πυροβολας γιατί δεν είναι moultistrada..... Περιμένουμε και battle zone review.....
Πολλά "αρκετά πολιτισμένο" και "πολύ άνετο" διαβάζω....
Για "απασφάλησε" και ξεκινά να πυροβολας γιατί δεν είναι moultistrada..... Περιμένουμε και battle zone review.....
58
- fuzion
- Member
- Δημοσιεύσεις: 331
- Εγγραφή: Δευ 29 Οκτ 2012, 08:26
- Gender: Male
Re: Panigale V4S 2018
ωραιο review καλοριζικο. το μονο σχολιο ειναι η καταναλωση... εχω μετρησει με ακριβεια 6.5/100 με πορεια 170χαω σκυμενος με το 1098. ισως το 2κυλινδρο δε καιει τοσο χαμηλα.
@ριτσμαν προφανως το μηχανακι θα ειναι πιο ανετο απο τα παλια. ακομα και σε πιστα ετσι θα ειναι, συνεχως αφαιρουνται πραγματα που πρεπει να σκεφτεις η να κανεις ο ιδιος και μπαινουν ηλεκτρονικα. συν την αναρτηση... ακομα και σε πιεση δλδ θεωρω πιο ανετο θα ειναι απο τα παλιοτερα.
@17ιντσ πηρε ο αλλος v4s και τον παιρνεις απο τα μουτρα? κριμα ρε συ. αυτες τις μηχανες ετσι κι αλλιως απο αγαπη τις παιρνεις, γνωριζοντας τι πιθανα προβληματα αγοραζεις μαζι, και προχωρας.
@ριτσμαν προφανως το μηχανακι θα ειναι πιο ανετο απο τα παλια. ακομα και σε πιστα ετσι θα ειναι, συνεχως αφαιρουνται πραγματα που πρεπει να σκεφτεις η να κανεις ο ιδιος και μπαινουν ηλεκτρονικα. συν την αναρτηση... ακομα και σε πιεση δλδ θεωρω πιο ανετο θα ειναι απο τα παλιοτερα.
@17ιντσ πηρε ο αλλος v4s και τον παιρνεις απο τα μουτρα? κριμα ρε συ. αυτες τις μηχανες ετσι κι αλλιως απο αγαπη τις παιρνεις, γνωριζοντας τι πιθανα προβληματα αγοραζεις μαζι, και προχωρας.
- Ritsman
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3055
- Εγγραφή: Παρ 02 Ιούλ 2010, 14:33
- Gender: Male
- Bike: Monster S4
- Τοποθεσία: Νικαια Αττικη, Πλατανες Ρεθυμνου
Re: Panigale V4S 2018
Μα αυτή τη διαφορά έχει τώρα, τα αρκετά ηλεκτρονικά + οι αναρτήσεις θα περνεις "άλλο" μηχανάκι λογικά σε πίστα
58
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 6
- Εγγραφή: Πέμ 21 Μάιος 2020, 14:53
- Gender: Male
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Panigale V4S 2018
@fuzion :
Πιθανότατα καίει περισσότερο γιατί δεν το πάω πολύ χαλαρά, αλλά επειδή δεν το κυκλοφορώ σε καθημερινή βάση, δεν με έχει ενοχλήσει η κατανάλωση. Δεν το έχω δοκιμάσει σε πορεία με σταθερά 170 για να σου πω. Βέβαια δεν περίμενα να καίει και λιγότερο. Τώρα αν το πας σταθερά εθνική μπορεί και να κάψεις λιγότερα αλλά , όταν "στρώνει" μπροστά σου η ευθεία , ε ...
Δεν έχω ανέβει σε L Twin Panigale για να σου πω αν και κατα πόσο είναι πιο άνετο, πολύ θα το ήθελα.
Στο εξωτερικό πάντως λενε πως έχει διαφορά μεγάλη σε θέμα άνεσης.
@Ritsman :
Ξεκαθάρισα ότι μιλάω για κατάσταση δρόμου Νομίζω επίσης πως υπάρχουν μακράν καλύτεροι απο εμένα οδηγοί που έχουν καλύψει εκτενώς τι μπορεί να κάνει στην πίστα.
Αν θέλεις battlezone review δρόμου θα σου πω ότι μόλις βάλεις το race δεν υπάρχει τίποτα πολιτισμένο πια στο V4S. Είναι σαν να έχεις καβαλήσει Phantom και αφήνεις αφήνεις καμμένη γη απο ναπάλμ πίσω σου.
Τα λοιπά καγκουρό 1000/busa κλπ εκθρονίζονται σε αποστάσεις κολώνας, τόσο λόγω δύναμης όσο και λόγω traction control και επιστρέφουν στο καφενείο για τσαγάκι, αναπολωντας τα παλιά τους μεγαλεία.
Σημείωση : Όπως είπα και πριν , τραβάει πολύ προσοχή. Ένα θέμα είναι ότι θα βλέπεις να σε κυνηγάει ο κάθε κάγκουρας απο πίσω και ελπίζεις να μπορέσει να φρενάρει και να μην προσγειωθεί επάνω σου.
Αλλά αυτό είναι και το καλό σε αυτή την μηχανή. Κατάφεραν να φτιάξουν ένα "όταν το θες / ότι θες" superbike που μπορείς να κυκλοφορείς ακόμη και σε δρόμους γυαλί και δεν προσπαθεί διαρκώς να σε σκοτώσει. Γιατί να μην κυκλοφορείς στο street ή στο sport mode και να αφήνεις τα ηλεκτρονικά να κάνουν αυτό που πρέπει να κάνουν ;
Δεν προσφέρει κάτι να κυκλοφορείς πχ στην Μιχαλακοπούλου στο race mode. Εκτός αν θες να κάνεις τον ινδιάνο ...
Πιθανότατα καίει περισσότερο γιατί δεν το πάω πολύ χαλαρά, αλλά επειδή δεν το κυκλοφορώ σε καθημερινή βάση, δεν με έχει ενοχλήσει η κατανάλωση. Δεν το έχω δοκιμάσει σε πορεία με σταθερά 170 για να σου πω. Βέβαια δεν περίμενα να καίει και λιγότερο. Τώρα αν το πας σταθερά εθνική μπορεί και να κάψεις λιγότερα αλλά , όταν "στρώνει" μπροστά σου η ευθεία , ε ...
Δεν έχω ανέβει σε L Twin Panigale για να σου πω αν και κατα πόσο είναι πιο άνετο, πολύ θα το ήθελα.
Στο εξωτερικό πάντως λενε πως έχει διαφορά μεγάλη σε θέμα άνεσης.
@Ritsman :
Ξεκαθάρισα ότι μιλάω για κατάσταση δρόμου Νομίζω επίσης πως υπάρχουν μακράν καλύτεροι απο εμένα οδηγοί που έχουν καλύψει εκτενώς τι μπορεί να κάνει στην πίστα.
Αν θέλεις battlezone review δρόμου θα σου πω ότι μόλις βάλεις το race δεν υπάρχει τίποτα πολιτισμένο πια στο V4S. Είναι σαν να έχεις καβαλήσει Phantom και αφήνεις αφήνεις καμμένη γη απο ναπάλμ πίσω σου.
Τα λοιπά καγκουρό 1000/busa κλπ εκθρονίζονται σε αποστάσεις κολώνας, τόσο λόγω δύναμης όσο και λόγω traction control και επιστρέφουν στο καφενείο για τσαγάκι, αναπολωντας τα παλιά τους μεγαλεία.
Σημείωση : Όπως είπα και πριν , τραβάει πολύ προσοχή. Ένα θέμα είναι ότι θα βλέπεις να σε κυνηγάει ο κάθε κάγκουρας απο πίσω και ελπίζεις να μπορέσει να φρενάρει και να μην προσγειωθεί επάνω σου.
Αλλά αυτό είναι και το καλό σε αυτή την μηχανή. Κατάφεραν να φτιάξουν ένα "όταν το θες / ότι θες" superbike που μπορείς να κυκλοφορείς ακόμη και σε δρόμους γυαλί και δεν προσπαθεί διαρκώς να σε σκοτώσει. Γιατί να μην κυκλοφορείς στο street ή στο sport mode και να αφήνεις τα ηλεκτρονικά να κάνουν αυτό που πρέπει να κάνουν ;
Δεν προσφέρει κάτι να κυκλοφορείς πχ στην Μιχαλακοπούλου στο race mode. Εκτός αν θες να κάνεις τον ινδιάνο ...
- argy
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6802
- Εγγραφή: Κυρ 24 Ιούλ 2011, 08:18
- Bike: 848
Re: Panigale V4S 2018
Μπράβο ρε φίλε, εγώ προσωπικά ζήλεψα,με την καλή έννοια φυσικά. Είμαι σίγουρος ότι είναι τρομερό μηχανάκι,με όλη την τεχνογνωσία της Ducati σε όλους τους τομείς. Εκεί πάντως που κόλλησα,ήταν με την τιμή,την οποία θεωρώ εξαιρετική!
Καλές βόλτες πάντα με χαμόγελο...
Καλές βόλτες πάντα με χαμόγελο...
- fuzion
- Member
- Δημοσιεύσεις: 331
- Εγγραφή: Δευ 29 Οκτ 2012, 08:26
- Gender: Male
Re: Panigale V4S 2018
και γω ζηλεψα γιατι μιχαλακοπουλου πρεπει σχεδον να μαι συμπλεκταρισμενος για να πηγαινει ομαλα που λεει ο λογος :D
το μονο που με κραταει καπως σε παλαιοτερα sbk ειναι η στενοτερη γραμμη. φαρδουλεψε καπως το τετρακυλινδρο. καμια φωτο βαλε ε
το μονο που με κραταει καπως σε παλαιοτερα sbk ειναι η στενοτερη γραμμη. φαρδουλεψε καπως το τετρακυλινδρο. καμια φωτο βαλε ε
- 17inchwheeler
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1176
- Εγγραφή: Τετ 14 Μάιος 2008, 11:21
- Other: RSVmilleR,eXC520sm,
- Τοποθεσία: θεσσαλονικη,Αθηνα,Ρεθυμνο/lejos estoy
Re: Panigale V4S 2018
Το μηχανακι σου δε το ξερω,φιλε μου
Δεν ειρωνευομαι εσενα αλλα το πωλητη που σου πουλησε sbk 180 αλογων και 28κ+ ευρω με τα λινα
Κατι κανουμε λαθος,τοσα χρονια
Να το χαιρεσε και περιμενω ενα πμ,αν θες,μετην τιμη αγορας...
Δεν ειρωνευομαι εσενα αλλα το πωλητη που σου πουλησε sbk 180 αλογων και 28κ+ ευρω με τα λινα
Κατι κανουμε λαθος,τοσα χρονια
Να το χαιρεσε και περιμενω ενα πμ,αν θες,μετην τιμη αγορας...
-
- Member
- Δημοσιεύσεις: 177
- Εγγραφή: Σάβ 25 Νοέμ 2017, 20:30
- Gender: Male
- Bike: 748SP
- Other: Multistrada 950
Re: Panigale V4S 2018
Θα συμφωνησω μονο και μονο για λογους ασφαλειας.17inchwheeler έγραψε:Το μηχανακι σου δε το ξερω,φιλε μου
Δεν ειρωνευομαι εσενα αλλα το πωλητη που σου πουλησε sbk 180 αλογων και 28κ+ ευρω με τα λινα
Κατι κανουμε λαθος,τοσα χρονια
Να το χαιρεσε και περιμενω ενα πμ,αν θες,μετην τιμη αγορας...
Ας τα αλλαζαν και ας το κοστολογουσαν 500ε παραπανω.
Κατα τα αλλα να το χαιρεσε,παντα ορθιος και καλα και πολλααα χιλιομετρα
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 6
- Εγγραφή: Πέμ 21 Μάιος 2020, 14:53
- Gender: Male
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Panigale V4S 2018
@17inchwheeler & @Stelioskg
Προτρέχετε σε συμπεράσματα...
Έκανα ποστ όταν είδα το μηχανάκι όπως ήταν στην ducati athens και ζήτησα την γνώμη σας. Δεν είπα ότι το παρέλαβα με λινά. Θεωρώ ΠΟΛΥ καλό που το μηχανάκι το είχαν όπως ακριβώς το παρέλαβαν χωρίς να έχουν πειράξει κάτι. Δεν άλλαξαν το λάστιχο πρώτα και μετά να μου το δείξουν.
Πριν το παραλάβω και στην τιμή που πουλούσαν την μηχανή, ο πωλητής ήταν κύριος και όπως συμφωνήσαμε, άλλαξαν με καινούριο το πίσω λάστιχο και έκαναν και ετήσιο service.
Εγώ παρέλαβα μηχανάκι σε άριστη κατάσταση απο ducati athens "κοσμοκαρ".
Και πριν βιαστείτε εκ νέου να πείτε α θα τον έσκισαν, η τιμή που αγόρασα επίσης, ήταν καλή.
@Argy
Ναι και εγώ με την τιμή κόλλαγα. Υποθέτω εννοούσες το αντίθετο, ότι δηλαδή η τιμή καινούριου δεν είναι εξαιρετική αλλά παρανοϊκή. 33κ για καινούριο ήταν απλά εκτός συζήτησης τουλάχιστον για τα δικά μου δεδομένα. (Δεν αναφέρομαι στο αν τα αξίζει ή όχι τα 33 σαν μηχάνημα)
Απλά εύχομαι να μην το πληρώσω ακριβά στο μέλλον...
Προτρέχετε σε συμπεράσματα...
Έκανα ποστ όταν είδα το μηχανάκι όπως ήταν στην ducati athens και ζήτησα την γνώμη σας. Δεν είπα ότι το παρέλαβα με λινά. Θεωρώ ΠΟΛΥ καλό που το μηχανάκι το είχαν όπως ακριβώς το παρέλαβαν χωρίς να έχουν πειράξει κάτι. Δεν άλλαξαν το λάστιχο πρώτα και μετά να μου το δείξουν.
Πριν το παραλάβω και στην τιμή που πουλούσαν την μηχανή, ο πωλητής ήταν κύριος και όπως συμφωνήσαμε, άλλαξαν με καινούριο το πίσω λάστιχο και έκαναν και ετήσιο service.
Εγώ παρέλαβα μηχανάκι σε άριστη κατάσταση απο ducati athens "κοσμοκαρ".
Και πριν βιαστείτε εκ νέου να πείτε α θα τον έσκισαν, η τιμή που αγόρασα επίσης, ήταν καλή.
@Argy
Ναι και εγώ με την τιμή κόλλαγα. Υποθέτω εννοούσες το αντίθετο, ότι δηλαδή η τιμή καινούριου δεν είναι εξαιρετική αλλά παρανοϊκή. 33κ για καινούριο ήταν απλά εκτός συζήτησης τουλάχιστον για τα δικά μου δεδομένα. (Δεν αναφέρομαι στο αν τα αξίζει ή όχι τα 33 σαν μηχάνημα)
Απλά εύχομαι να μην το πληρώσω ακριβά στο μέλλον...
- gonzo
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 866
- Εγγραφή: Κυρ 29 Σεπ 2013, 13:55
- Gender: Male
- Other: Tuono v4
Re: Panigale V4S 2018
το εννοείς ότι είναι εξαιρετική η τιμή;argy έγραψε:Μπράβο ρε φίλε, εγώ προσωπικά ζήλεψα,με την καλή έννοια φυσικά. Είμαι σίγουρος ότι είναι τρομερό μηχανάκι,με όλη την τεχνογνωσία της Ducati σε όλους τους τομείς. Εκεί πάντως που κόλλησα,ήταν με την τιμή,την οποία θεωρώ εξαιρετική!
Καλές βόλτες πάντα με χαμόγελο...
Φίλε καλορίζικο, πίστα έχουμε και πολύ καλή στις Σέρρες και τα λεφτά που θα δώσεις θα τα αξίζουν και με το παραπάνω, ολόκληρο v4s πήρες μην τρελαθούμε
F@ck scooters
- argy
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6802
- Εγγραφή: Κυρ 24 Ιούλ 2011, 08:18
- Bike: 848
Re: Panigale V4S 2018
Ναι,επειδή όντως είναι απίστευτο αυτό που έγραψα,να διευκρινίσω ότι πιο πάνω ο φίλος ducatix έγραψε για 17.000 χλμ και εγώ νόμιζα για ευρώ...
- Στεφ
- Member
- Δημοσιεύσεις: 253
- Εγγραφή: Σάβ 19 Φεβ 2011, 00:34
- Gender: Male
- Bike: ST4
- Other: SV650s
- Τοποθεσία: Πάτρα
Re: Panigale V4S 2018
Φιλε ducatix,
Να χαιρεσαι το μηχανακι σου και πάντα όρθιος !
Να χαιρεσαι το μηχανακι σου και πάντα όρθιος !
"If you want to terminate terrorism, then just stop participating in it.." -Noam Chomsky-