Ss750 δεν περνει εύκολα.
Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Ιουν 2021, 14:54
Καλησπέρα σας.
Ειμαι πολύ νέος κάτοχος μια ss750 2002.
Δεν ξανα ειχα ντουκατι, πανέμορφο εργαλείο, εντυπωσιακό για μενα να οδηγώ ντουκατι, λείπει λίγο γκάζι Αλλά είναι τέλεια.
Το πρόβλημα είναι ότι από την αρχή που την πήρα, δεν επερνε εύκολα, πάντα ήθελα 2,3,4 μιζιες και παίξιμο με τον αερα, για να πάρει.
Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης μου είχε πει,ειχε ενα πρόβλημα με την μίζα Αλλά το πήγε συνεργείο και το έφτιαξε και ο μαστορας του δίνει ένα χρόνο εγγύηση για το φτιάξιμο και η οδηγία ήταν να μην πατάω το κουμπί της μίζας για πάνω από 2 δευτερολεπτα. Δηλαδή πατα, άσε, πατα ασε για να πάρει...
Τέλος παντων η μηχανη με άφησε εντελώς.οσο περνούσαν οι μέρες, επερνε και πιο δύσκολα.
Στα χέρια μου είναι κανένα 6μηνο,με ούτε 2000 χιλιομετ
ρα .
Η μηχανη έχει 80.000 χλμ.
Να προσθέσω, όταν επερνε,το μοτερ δούλευε άψογα.
Λοιπόν ως ανήσυχος τύπος, του πείραζα τις βίδες του αερα στα σώματα και σαν να μου φάνηκε για 2 μέρες επερνε πιο εύκολα...
Μετά σε πορεία άρχισα να παρατηρώ κάποια τσαφ τσουφ και μάλλον είναι από τον κάθετο κύλινδρο.
Το λέω αυτό γιατί όταν ειμαι σβηστος, πατάω μίζα,και πολλές φορές ο κάθετος κύλινδρος χωρίς να έχει πάρει μπροστά το μοτερ,κάνει τσαφ,και πετάει ενα συνεφο ακαφτες απο το σωμα του ιντεκσιον..Μάλλον εκεί που ενώνει σώμα και λαιμός προς φιλτροκουτι.
Στην τελική τα επαιξε το κομπλερ.(Βασικά καταλαβα ότι από την αρχή που την πήρα είχα θέμα γιατί μου έκανε αργα και γρήγορα γυρίσματα το μοτερ πατώντας εγώ συνεχόμενα το κουμπί της μίζας.
Τώρα το μοτερ είναι ανοιχτό και περιμένω κομπλερ. Αλλά μάλλον το πρόβλημα δεν θα λυθεί,
Αλλά στοιχεία είναι ότι τσέκαρα χρονισμο, ήταν οκ Αλλά πολύ χαλαροί οι ιμάντες, τους τεντωσα ενα τι.
Πήρα συμπίεση και οι 2 έχουν την ίδια, 115 -120.
Δεν νομίζω να είναι πρόβλημα καυσίμου, τα μπουζι φαίνονται πνιγμένα.
Και ένα τελευταίο περίεργο είναι ότι όταν το μοτερ δουλεύει και βγάλω την πίπα του κάθετου κυλίνδρου, το μοτερ συνεχίζει και δουλεύει λες και δεν έγινε τίποτα, ούτε καν το καταλαβαίνεις,.
Όταν βγάλω την πίπα του οριζόντιου, το μοτερ σβήνει...
Οπότε υπάρχει κάποιο θέμα στον κάθετο σωστά;
Να είναι από ρεύμα;
Να κάνω μια τραμπα τους πολλαπλασιαστες να δω ;
Όταν έχω έξω τα μπουζι, και στα δύο βλέπω σπινθιρα...Αλλά είναι αρκετός; ένα χελπ παιδια......σόρρυ για το βιβλίο που έγραψα ☺❤
Ειμαι πολύ νέος κάτοχος μια ss750 2002.
Δεν ξανα ειχα ντουκατι, πανέμορφο εργαλείο, εντυπωσιακό για μενα να οδηγώ ντουκατι, λείπει λίγο γκάζι Αλλά είναι τέλεια.
Το πρόβλημα είναι ότι από την αρχή που την πήρα, δεν επερνε εύκολα, πάντα ήθελα 2,3,4 μιζιες και παίξιμο με τον αερα, για να πάρει.
Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης μου είχε πει,ειχε ενα πρόβλημα με την μίζα Αλλά το πήγε συνεργείο και το έφτιαξε και ο μαστορας του δίνει ένα χρόνο εγγύηση για το φτιάξιμο και η οδηγία ήταν να μην πατάω το κουμπί της μίζας για πάνω από 2 δευτερολεπτα. Δηλαδή πατα, άσε, πατα ασε για να πάρει...
Τέλος παντων η μηχανη με άφησε εντελώς.οσο περνούσαν οι μέρες, επερνε και πιο δύσκολα.
Στα χέρια μου είναι κανένα 6μηνο,με ούτε 2000 χιλιομετ
ρα .
Η μηχανη έχει 80.000 χλμ.
Να προσθέσω, όταν επερνε,το μοτερ δούλευε άψογα.
Λοιπόν ως ανήσυχος τύπος, του πείραζα τις βίδες του αερα στα σώματα και σαν να μου φάνηκε για 2 μέρες επερνε πιο εύκολα...
Μετά σε πορεία άρχισα να παρατηρώ κάποια τσαφ τσουφ και μάλλον είναι από τον κάθετο κύλινδρο.
Το λέω αυτό γιατί όταν ειμαι σβηστος, πατάω μίζα,και πολλές φορές ο κάθετος κύλινδρος χωρίς να έχει πάρει μπροστά το μοτερ,κάνει τσαφ,και πετάει ενα συνεφο ακαφτες απο το σωμα του ιντεκσιον..Μάλλον εκεί που ενώνει σώμα και λαιμός προς φιλτροκουτι.
Στην τελική τα επαιξε το κομπλερ.(Βασικά καταλαβα ότι από την αρχή που την πήρα είχα θέμα γιατί μου έκανε αργα και γρήγορα γυρίσματα το μοτερ πατώντας εγώ συνεχόμενα το κουμπί της μίζας.
Τώρα το μοτερ είναι ανοιχτό και περιμένω κομπλερ. Αλλά μάλλον το πρόβλημα δεν θα λυθεί,
Αλλά στοιχεία είναι ότι τσέκαρα χρονισμο, ήταν οκ Αλλά πολύ χαλαροί οι ιμάντες, τους τεντωσα ενα τι.
Πήρα συμπίεση και οι 2 έχουν την ίδια, 115 -120.
Δεν νομίζω να είναι πρόβλημα καυσίμου, τα μπουζι φαίνονται πνιγμένα.
Και ένα τελευταίο περίεργο είναι ότι όταν το μοτερ δουλεύει και βγάλω την πίπα του κάθετου κυλίνδρου, το μοτερ συνεχίζει και δουλεύει λες και δεν έγινε τίποτα, ούτε καν το καταλαβαίνεις,.
Όταν βγάλω την πίπα του οριζόντιου, το μοτερ σβήνει...
Οπότε υπάρχει κάποιο θέμα στον κάθετο σωστά;
Να είναι από ρεύμα;
Να κάνω μια τραμπα τους πολλαπλασιαστες να δω ;
Όταν έχω έξω τα μπουζι, και στα δύο βλέπω σπινθιρα...Αλλά είναι αρκετός; ένα χελπ παιδια......σόρρυ για το βιβλίο που έγραψα ☺❤