Στο link του Κώστα έχει πληροφορίες για ξηρό συμπλέκτη, απλά αναφέρει κάπου και για 848 ότι και καλά γίνεται....ducato έγραψε:Παιδια...διαβαστε το λινκ που εβαλε ο Κωστας....τα εξηγει ολα..πως...με τι ...μεχρι και τα λεφτα γραφει....σε ντολλαρς βεβαια...και εχει βαλει ενησχεμενο τζαμι και εξηγει οτι τα πλεξι θολωνουν-γρατσουνιουντε και τα παιζουν σιγ-σιγα με την θερμοκρασια...ενω αυτο δεν μασαει...ειναι σαν το τζαμι που εχουν τα φλιμπερακια (που λεγαμε καποτε!!!).
Ducati Sport Classic - Περίεργη μόντα...
- Ducati992
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 815
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:13
- Gender: Male
- Bike: Monster S4R
- Τοποθεσία: Γλυφάδα
Re: Ducati Sport Classic - Περίεργη μόντα...
Re: Ducati Sport Classic - Περίεργη μόντα...
Εγω καταλαβα οτι μιλαει και για "γουετ" κλατσ!!!
Ειναι και η νυστα!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ειναι και η νυστα!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος DucatoBoy την Τετ 28 Ιαν 2009, 15:43, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
- Ducati992
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 815
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:13
- Gender: Male
- Bike: Monster S4R
- Τοποθεσία: Γλυφάδα
Re: Ducati Sport Classic - Περίεργη μόντα...
ducato έγραψε:Εγω καταλαβα οτι μιλαει και για ντραι κλατσ!!!
Re: Ducati Sport Classic - Περίεργη μόντα...
Και εχει και φωτο του μπουσα....και λεει οτι το εχει δει κυριως σε snowbikes...για αυτους που μπορει να μην βλεπουν καλα...να μην καταλαβαινουν ακριβως...να σκεφτονται αλλα...γενικως....
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: Ducati Sport Classic - Περίεργη μόντα...
ENGAKATS, στην υπηρεσία των απανταχού βλαμμένων και λαδωμένων ducatisti...
http://www.ducati.ms/forums/showthread.php?t=40085" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ducati.ms/forums/showthread.php?t=40085" onclick="window.open(this.href);return false;
ENGAKATS caminando por la vida
Re: Ducati Sport Classic - Περίεργη μόντα...
Quote: "Believe it or not, I'm not a complete idiot. I'm well aware of the fact that the 848 has a wet clutch. BUT, I have seen wet clutches with a see through style cover on them, mostly on showbikes, and I personally think they look good. See the example below.
I know that a 'Busa is a bad example on a ducati forum, but you get the idea."
Αυτααααα.............
I know that a 'Busa is a bad example on a ducati forum, but you get the idea."
Αυτααααα.............
- Ducati992
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 815
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:13
- Gender: Male
- Bike: Monster S4R
- Τοποθεσία: Γλυφάδα
Re: Ducati Sport Classic - Περίεργη μόντα...
Έχεις δίκιο, μπερδεύτηκα με το από πάνω καπάκι......ducato έγραψε:Και εχει και φωτο του μπουσα....και λεει οτι το εχει δει κυριως σε snowbikes...για αυτους που μπορει να μην βλεπουν καλα...να μην καταλαβαινουν ακριβως...να σκεφτονται αλλα...γενικως....
Re: Ducati Sport Classic - Περίεργη μόντα...
Εχω χασει χαλαρα...αλλα σκεφτομαι...αλλα γραφω!!!!
Αντε τωρα να δουμε πως θα κανουμε την μοντα........
Αντε τωρα να δουμε πως θα κανουμε την μοντα........
- mxait
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1915
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 13:00
- Gender: Male
- Τοποθεσία: Νέα Φιλαδέλφεια
Re: Ducati Sport Classic - Περίεργη μόντα...
Τωρα δηλ αυτό ειναι με υγρο συμπλεκτη??Γιατι εγω δεν βλέπω να είναι βουτιγμενος μεσα στο λάδι...
Μήπως είναι με ξυρο και εκανε την μόντα αυτή για ηχομόνωση???
Μήπως είναι με ξυρο και εκανε την μόντα αυτή για ηχομόνωση???
Στακάτος.....
member of pastitsada racing team
member of pastitsada racing team
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: Ducati Sport Classic - Περίεργη μόντα...
και να πω ότι δεν έβαλα το link...;;
αφού το έβαλα... πατήστε το (το ρημάδι)
A few people have asked me how I did this, so let's see how much I can remember...
Firstly it's very, very easy. Having said that I take NO responsibility for any unfortunate outcomes
Remove the cover and rubber sound damping cup (at least I assume that's what it is for) from the inside.
Look at the support vanes inside the cover, later you will need to drill 12 small holes between the supports.
Find an appropriate sized paint can lid or other disk to use as a template for the cover. I made mine a little smaller than the flat part of the cover where the Ducati logo is/was.
Cut the 1/4" Lexan to size and file the edges smooth, I also polished them clear.
Then find the centre of that flat surface and drill a large hole through it. We used a 4" diameter drill IIRC, it was the kind that resembles a shallow coffee cup with a small drill in the centre, sorry I can't recall the correct term for it. Don't forget to leave enough space for the bolts.
There's no going back now!
Place the clear cover over the big hole and tape it into place. You don't want it to move while you drill the holes.
Calculate how far apart the 12 holes need to be. They'll be on a circle between the diameter of the hole and the diameter of the cover. Take that diameter and divide it into 12.
Use a pair of compasses that we used when we were at skool and set them to that distance and make 12 marks on the cover. This part took a little trial and error, but it was just pencil marks on masking tape so it was no big deal.
When we had the marks we drilled 12 small holes through both the cover and the case. The size isn't crucial because they can be made bigger when you know what size bolts you're going to use.
Then go to a specialist nut and bolt shop. I picked up a dozen stainless steel allen head bolts, nylock nuts and washers. I really don't want them coming off inside the engine!
I also got 12 small and two large o-rings, one onside and one outside the bolts. If you can't get the correct size you can get a length of o-ring material and make your own. It's like a shoelace, and you just glue the ends together, apparently it's quite common to do that.
The o-rings will all go between the lexan and the engine case. One small one on each bolt and a large on inside and outside the bolts.
Gently tighten the bolts. Expect the large o-rings to spread as they flatten between some of the bolts.
Reassemble, fill with oil and ride!
The cover will steam up until the oil has reached a nice warm temperature, then it will remain clear. Occasionally a little oil will splash up but it very quickly runs away. Once the engine is warm the cover will always be clear and you can see the clutch spinning and moving in and out.
While the cover was off I took the pressure plate off and polished it. I wanted it to look the best it could with it being so visible. I decided that a little bling on the bike wouldn't do any harm!
αφού το έβαλα... πατήστε το (το ρημάδι)
A few people have asked me how I did this, so let's see how much I can remember...
Firstly it's very, very easy. Having said that I take NO responsibility for any unfortunate outcomes
Remove the cover and rubber sound damping cup (at least I assume that's what it is for) from the inside.
Look at the support vanes inside the cover, later you will need to drill 12 small holes between the supports.
Find an appropriate sized paint can lid or other disk to use as a template for the cover. I made mine a little smaller than the flat part of the cover where the Ducati logo is/was.
Cut the 1/4" Lexan to size and file the edges smooth, I also polished them clear.
Then find the centre of that flat surface and drill a large hole through it. We used a 4" diameter drill IIRC, it was the kind that resembles a shallow coffee cup with a small drill in the centre, sorry I can't recall the correct term for it. Don't forget to leave enough space for the bolts.
There's no going back now!
Place the clear cover over the big hole and tape it into place. You don't want it to move while you drill the holes.
Calculate how far apart the 12 holes need to be. They'll be on a circle between the diameter of the hole and the diameter of the cover. Take that diameter and divide it into 12.
Use a pair of compasses that we used when we were at skool and set them to that distance and make 12 marks on the cover. This part took a little trial and error, but it was just pencil marks on masking tape so it was no big deal.
When we had the marks we drilled 12 small holes through both the cover and the case. The size isn't crucial because they can be made bigger when you know what size bolts you're going to use.
Then go to a specialist nut and bolt shop. I picked up a dozen stainless steel allen head bolts, nylock nuts and washers. I really don't want them coming off inside the engine!
I also got 12 small and two large o-rings, one onside and one outside the bolts. If you can't get the correct size you can get a length of o-ring material and make your own. It's like a shoelace, and you just glue the ends together, apparently it's quite common to do that.
The o-rings will all go between the lexan and the engine case. One small one on each bolt and a large on inside and outside the bolts.
Gently tighten the bolts. Expect the large o-rings to spread as they flatten between some of the bolts.
Reassemble, fill with oil and ride!
The cover will steam up until the oil has reached a nice warm temperature, then it will remain clear. Occasionally a little oil will splash up but it very quickly runs away. Once the engine is warm the cover will always be clear and you can see the clutch spinning and moving in and out.
While the cover was off I took the pressure plate off and polished it. I wanted it to look the best it could with it being so visible. I decided that a little bling on the bike wouldn't do any harm!
ENGAKATS caminando por la vida
-
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7838
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07
Re: Ducati Sport Classic - Περίεργη μόντα...
ENGAKATS έγραψε:ENGAKATS, στην υπηρεσία των απανταχού βλαμμένων και λαδωμένων ducatisti...
http://www.ducati.ms/forums/showthread.php?t=40085" onclick="window.open(this.href);return false;
- mxait
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1915
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 13:00
- Gender: Male
- Τοποθεσία: Νέα Φιλαδέλφεια
Re: Ducati Sport Classic - Περίεργη μόντα...
...είμαι στη δούλεια και δεν έχω χρόνο για διάβασμα και πόσο μάλλον στα Αγγλικα...Είπα εσυ που το έχεις διαβασει να μου το έξηγουσες εν όλιγις.ENGAKATS έγραψε:και να πω ότι δεν έβαλα το link...;;
αφού το έβαλα... πατήστε το (το ρημάδι)
[![/i]
Νταξει τώρα το διαβασα.
Στακάτος.....
member of pastitsada racing team
member of pastitsada racing team
- daculas367
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3513
- Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2008, 18:37
- Gender: Male
- Bike: Monster 900
Re: Ducati Sport Classic - Περίεργη μόντα...
Ο Enga παντα στην πρωτη γραμμη
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: Ducati Sport Classic - Περίεργη μόντα...
είμαι στη δουλειά και δεν έχω χρόνο για εξηγήσεις....mxait έγραψε:...είμαι στη δούλεια και δεν έχω χρόνο για διάβασμα και πόσο μάλλον στα Αγγλικα...Είπα εσυ που το έχεις διαβασει να μου το έξηγουσες εν όλιγις.
Νταξει τώρα το διαβασα.
και που κάθομαι και αλλάζω τα greeklish σε ελληνικά, πολύ είναι
ENGAKATS caminando por la vida
- makisk1
- Member
- Δημοσιεύσεις: 321
- Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 07:13
- Gender: Male
- Bike: Streetfighter 1098
- Other: αναζήτησης
- Τοποθεσία: Hλιούπολη
Re: Ducati Sport Classic - Περίεργη μόντα...
Πράγματι είναι υγρός ο συμπλέκτης. Το τζάμι δεν λερώνεται γιατί το λάδι είναι αρκετά χαμηλότερα. Αν έφτανε μέχρι εκεί τότε ο οριζόντιος κύλινδρος θα ήταν μόνιμα πνιγμένος...
Ο τύπος την έψαχνε από καιρό στο ducati.ms για να καταλείξει σε αυτό που βλέπετε.
Η βάση του stabilizater είναι η πρώτη προσπάθεια από έναν ιδιώτη με cnc για προσαρμογή σε sport1000 και gt1000 αφού τα paul smart & sport1000s έχουν stabilizater πάνω από την τιμονόπλακα.
To δεύτερο μοντέλο που φτιάχνει ένας Αυστραλός επίσης με cnc στο σπίτι του (μπαίνει πάνω από την τιμονόπλακα) θα το δείτε σε λίγες μέρες όταν βρώ χρόνο να το φορέσω παρέα με τα TPO BEAST.
Ο τύπος την έψαχνε από καιρό στο ducati.ms για να καταλείξει σε αυτό που βλέπετε.
Η βάση του stabilizater είναι η πρώτη προσπάθεια από έναν ιδιώτη με cnc για προσαρμογή σε sport1000 και gt1000 αφού τα paul smart & sport1000s έχουν stabilizater πάνω από την τιμονόπλακα.
To δεύτερο μοντέλο που φτιάχνει ένας Αυστραλός επίσης με cnc στο σπίτι του (μπαίνει πάνω από την τιμονόπλακα) θα το δείτε σε λίγες μέρες όταν βρώ χρόνο να το φορέσω παρέα με τα TPO BEAST.
f*head entropy - killhead therapy....
http://www.caferacers.gr/
http://www.speedjunkies.gr/
http://wrenchmonkees.blogspot.com/
http://www.caferacers.gr/
http://www.speedjunkies.gr/
http://wrenchmonkees.blogspot.com/
- nasa
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6545
- Εγγραφή: Σάβ 16 Αύγ 2008, 22:08
- Gender: Male
- Bike: Monster S4RS
- Other: ss900
Re: Ducati Sport Classic - Περίεργη μόντα...
παιδια.......μαμηστε το το πατεντικο αυτο......δεν λεει...ασε που γινεται χαλια μαυρα μετα απο λιγο καιρο...ασε που αν λασκαρει κανα βιδετο......πανε τα λαδακια του καρτερ σου....και ενδεχομενος εχεις και το τσακιδοβροντι σιγουρακι.....ασε που δειχνει σαν πλυντηριο.....ασε που συνεχεια αναρωτιεσαι...??? εχουν τα λαδια μου νερο...???????
. . . δώώώώώώστεεεεεε πόόόόόόόνοοοοοοοο . . .
-
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7838
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07
Re: Ducati Sport Classic - Περίεργη μόντα...
makisk1 έγραψε:. . . όταν βρώ χρόνο να το φορέσω παρέα με τα TPO BEAST.
Το φτεράκι του ENGA θα αξιωθείς να το πάρεις ποτέ;
- makisk1
- Member
- Δημοσιεύσεις: 321
- Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 07:13
- Gender: Male
- Bike: Streetfighter 1098
- Other: αναζήτησης
- Τοποθεσία: Hλιούπολη
Re: Ducati Sport Classic - Περίεργη μόντα...
Υπομονή γιατί μου έχει φύγει η ούγια στο ξεσκάτισμα....D3§m02K έγραψε:
Το φτεράκι του ENGA θα αξιωθείς να το πάρεις ποτέ;
f*head entropy - killhead therapy....
http://www.caferacers.gr/
http://www.speedjunkies.gr/
http://wrenchmonkees.blogspot.com/
http://www.caferacers.gr/
http://www.speedjunkies.gr/
http://wrenchmonkees.blogspot.com/
-
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7838
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07
- mxait
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1915
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 13:00
- Gender: Male
- Τοποθεσία: Νέα Φιλαδέλφεια
Re: Ducati Sport Classic - Περίεργη μόντα...
Μα εγκώ ντεν ζήτησα να αλλάξεις κάτι.....μια απλή ερώτηση έκανα.ENGAKATS έγραψε:είμαι στη δουλειά και δεν έχω χρόνο για εξηγήσεις....
και που κάθομαι και αλλάζω τα greeklish σε ελληνικά, πολύ είναι
Στακάτος.....
member of pastitsada racing team
member of pastitsada racing team
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: Ducati Sport Classic - Περίεργη μόντα...
<spam>makisk1 έγραψε:...να...φορέσω...τα TPO BEAST
θελω πληρη αναφορα σε ξεχωριστο topic
</spam>
no worriesmxait έγραψε:Μα εγκώ ντεν ζήτησα να αλλάξεις κάτι.....μια απλή ερώτηση έκανα.
ο γραπτος μου λογος παρεξηγηθηκε
ENGAKATS caminando por la vida
- makisk1
- Member
- Δημοσιεύσεις: 321
- Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 07:13
- Gender: Male
- Bike: Streetfighter 1098
- Other: αναζήτησης
- Τοποθεσία: Hλιούπολη
Re: Ducati Sport Classic - Περίεργη μόντα...
To sport1000 γίνεται S μετά από πολύ ψάξιμο, τρέξιμο και αναμονή και έχω συγκεντρώσει διάφορα που περιμένουν να μπούν επάνω μαζί με τα TPO BEAST.ENGAKATS έγραψε: <spam>
θελω πληρη αναφορα σε ξεχωριστο topic
</spam>
Εν καιρώ θα ποστάρω όλη την διαδικασία αναλυτικα.
f*head entropy - killhead therapy....
http://www.caferacers.gr/
http://www.speedjunkies.gr/
http://wrenchmonkees.blogspot.com/
http://www.caferacers.gr/
http://www.speedjunkies.gr/
http://wrenchmonkees.blogspot.com/
- TK Alice
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1100
- Εγγραφή: Πέμ 03 Απρ 2008, 00:28
- Gender: Male
- Bike: Monster 695
- Other: Aprilia Tuono 50
- Τοποθεσία: Γλυφάδα
Re: Ducati Sport Classic - Περίεργη μόντα...
Ο τυπάς όντως το έχει ψάξει πολύ και είναι ο ίδιος που ήθελε να το κάνει ξηροκάμπανο Στο φόρουμ που γράφει και ο μάκαρος έχει ποστάρει το λινκ στο θρεντ που λέγαμε για το υγρός σε ξηρός. Ο τύπος καβαλάει μόνο καλοκαίρι και καταγράφει όλες τις μόντες που θέλει να κάνει τον χειμώνα....η τελευταία μοντο-περίοδος του πήγε 6000-7000 ντάλαρς και περιελάμβανε μεταξύ των άλλων υγρό-ξηρό, μπιέλες εκεντροφόροι κτλ κτλ τιτάνια και δε συμαζεύεται!
The World is Speeding as my Right Hand Takes Alice into Wonderland
When in doubt...GAS THE MATHAFUCKA!!!!
Η ΠΟΥΤ.... ΚΑΙ ΑΝ ΚΡΥΦΤΕΙ Η ΧΑΡΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΦΗΝΕΙ
When in doubt...GAS THE MATHAFUCKA!!!!
Η ΠΟΥΤ.... ΚΑΙ ΑΝ ΚΡΥΦΤΕΙ Η ΧΑΡΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΦΗΝΕΙ
Gospadi Mamachka!
- Nazgul
- Member
- Δημοσιεύσεις: 365
- Εγγραφή: Πέμ 22 Ιαν 2009, 14:10
- Gender: Male
- Bike: Monster 600
Αυτη ειναι γαματη μοντα!!!
http://www.ducati.ms/forums/77-sport-cl ... lutch.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ψηνομαι....
Ψηνομαι....
That is not dead which can eternally lie,
And with strange eons even death may die
And with strange eons even death may die
- birel-motosport
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1249
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 17:27
- Gender: Male
- Bike: Desmosedici RR
- Other: 1098S, RX32SV, kTM
- Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
- Επικοινωνία:
Re: Αυτη ειναι γαματη μοντα!!!
palio kai poli eykolo na gini !!!!
υπάρχουν άνθρωποι που καταλαβαίνουν...άνθρωποι που δεν καταλαβαίνουν...άνθρωποι που καταλαβαίνουν ότι δεν κατάλαβαν... και άνθρωποι που δεν θα καταλάβουν ποτέ!!!
Η διαφορά μεταξύ ιδιοφυΐας και βλακείας είναι, ότι η ιδιοφυΐα έχει όρια
πωλούνται
Η διαφορά μεταξύ ιδιοφυΐας και βλακείας είναι, ότι η ιδιοφυΐα έχει όρια
πωλούνται