Σελίδα 1 από 3

κουλαμαρα η προβλημα???

Δημοσιεύτηκε: Δευ 30 Μαρ 2009, 17:27
από LOCO
χθες για πρωτη φορα φετος πηγαμε βολτουλα με κατι φιλους μεχρι το σουνιο,
ηταν η πρωτη μου καλη βολτα με το 749 (το εχω 3 μηνες) αλλα ειχα 1 μικρο προβληματακι και εδω θελω τα φωτα σας... :help:

σε 2 στροφες με το που μπηκα και πλαγιασα (αρκετα)... μου πεταξε μουτρα και πηγενα ευθεια :scared6:
και τις 2 φορες καταφερα να την μαζεψω, στην αρχη σκεφτικα μπας και ειχα βρει χωματα στον δρομο και με πεταξε αλλα και οι 4 μπηκαμε απο τα ιδια σημεια με τις ιδιες γραμμες και οι αλοι ηταν οκ...
τα λαστιχα μου εχουν κανει περιπου 2500 χλμ και εχουν ακομα περιπου 2 δακτιλα πατιμα στις ακρες για να πω οτι μπενω με ολα...
και σκεφτομαι:

τι ακριβος μπορει να παιζει?
αν εκανα εγω το λαθος? αν ναι που?? (δεν πατισα φρενα, ουτε αφησα γκαζι...)
αν παιζει προβλημα με το μπροστινο???
μπας θελω καμια ζυγοσταθμιση???

(μου εχει ξαναπεταξει μουτρα αλλη μια φορα αλλα πριν καιρο που την ειχα πιεσει καπος αλλα πιστευα οτι δεν θα ηταν τα λαστιχα αρκετα ζεστα)

καθε γνωμη δεχτη

Re: κουλαμαρα η προβλημα???

Δημοσιεύτηκε: Δευ 30 Μαρ 2009, 17:30
από jks
αερα εχουν τα λαστιχα σου ?

edit
προλαβες να κανεις μερικα χιλιομετρα να το ζεστανεις το λαστιχο ??
οχι ορθιος! υπο κλιση.. με τα φρεναρισματακια σου, με τα χουφτωματακια σου...

οσο το πιεζεις (με μετρο παντα) προς πασα κατευθυνση τοσο πιο γρηγορα φτανει σε θερμοκρασια καλη...
με το να βγει κανεις αττικη οδο λογου χαρη και να βαρεσει μια 150ρα δεν παει να πει οτι απλωσε η θερμοκρασια σε ολο το σκελετο και ειναι το λαστιχο ετοιμο να στριψει....

Re: κουλαμαρα η προβλημα???

Δημοσιεύτηκε: Δευ 30 Μαρ 2009, 17:32
από LOCO
ναι...

Re: κουλαμαρα η προβλημα???

Δημοσιεύτηκε: Δευ 30 Μαρ 2009, 17:54
από Anvas
Διευκρίνησε λίγο τι εννοείς σου "πέταξε μούτρα" για να σε βοηθήσουμε. Επίσης τι ρυθμίσεις έχεις στις αναρτήσεις, τι πιέσεις στα λάστιχα, πόσο παλιά είναι τα λάστιχα ασχέτως χιλλιομέτρων, και τη διαδικασία που στρίβεις βήμα-βήμα,(πχ φρενάρεις και σε ποιά τροχιά, πλαγιάζεις και πως, που ανοίγεις γκάζι καθώς και την οδηγική εμπειρία σου) Κανα μαθηματάκι σε πίστα έχεις πάρει?

Re: κουλαμαρα η προβλημα???

Δημοσιεύτηκε: Δευ 30 Μαρ 2009, 18:24
από LOCO
1. πεταξε μουτρα = εχω πλαγιασει στην στροφη και η μηχανη παει ευθεια
2. ρυθμίσεις στις αναρτισεις = ειχα πει στον μηχανικο μου τι θελω και τις ρυθμισε για τα κιλα μου (δεν ξερω ακριβος να σου πω τις ρυθμισεις τους)
3. τα λαστιχα περαστικαν στην μηχανη τον οκτωμβριο (ποτε κατασκευαστικαν θα δω και θα σου πω)
4. πριν την στροφη φρενα, πλαγιαζω και μπενω με σταθερο γκαζι, οταν δω την εξοδο ανοιγω σιγα και σταθερα το γκαζι...
5. οδηγικη εμπειρια σε τετοιες μηχανες 3 μηνες
6. μαθηματακι σε πιστα μαλλον θα κανω το καλοκαιρι css αλλα για την ωρα τιποτα
7. πιεση: μπροστα 31 - πισω 34 (μετα απο κουβεντα με τον μηχανικο μου)

Re: κουλαμαρα η προβλημα???

Δημοσιεύτηκε: Δευ 30 Μαρ 2009, 18:39
από Γιωργος
ΒΑσικα φιλε λοκο δεν υπαρχει περιπτωση να σου πεταξει ''μουτρα'' και αν το φερεις, αν φυγει το μπροστινο σε στροφη παμε κατευθειαν για σπαραγγια! Μερικες φορες γλιστραει το πισω τοσο ετσι ωστε να σου δινει την εντυπωση οτι φευγει το μπροστινο. Οπως ειπε και ο φιλος amvas, κοιτα τις ρυθμισεις στα αμορτισερ, μπορει το πισω να θελει πιο πολυ συμπιεση ή το μπροστα λιγοτερη. Μπορει βεβαια και τα λαστιχα να μην ειχαν φτασει σε σωστη θερμοκρασια η να μην ειχαν την σωστη πιεση. Αν η μηχανη μενει εξω το χειμωνα, τα λαστιχα σκληρενουν πιο γρηγορα. :thumbsup:

Re: κουλαμαρα η προβλημα???

Δημοσιεύτηκε: Δευ 30 Μαρ 2009, 18:49
από sakman
Αν έχεις τρία σωστά , δλδ , πίεση ελαστικών , θερμοκρασία ελαστικών , ρύθμιση αναρτήσεων , τότε κάτι κάνεις λάθος , με το οδηγητικό σου στυλ .Πχ γέρνεις περισσότερο απ΄ όσο πρέπει , δεν έχει κατάλληλη θέση το σώμα σου , και δεν πιέζεις τον εξωτερικό μασπιέ όσο πρέπει , για να αυξήσεις την πρόσφυση , κλπ . Το μέγιστο πλάγιασμα στην στροφή δεν είναι αυτοσκοπός , αν δεν συντρέχουν και άλλες παράμετροι . Ψάξε το λίγο στο δρόμο .


Το 749 είναι τραίνο από μόνο του .

Re: κουλαμαρα η προβλημα???

Δημοσιεύτηκε: Δευ 30 Μαρ 2009, 19:10
από Κων/νοs
Επισης πιστευω οτι εχεις λιγο αερα στα λαστιχα 31 μπροστα και 34 πισω.Δοκιμασε με
τροπο 35 μπροστα και 38 πισω.Ομορφα και με προσοχη, τα υπολοιπα απο κοντα να σε
βλεπω........

Re: κουλαμαρα η προβλημα???

Δημοσιεύτηκε: Δευ 30 Μαρ 2009, 19:16
από sakman
Κων/νοs έγραψε:Επισης πιστευω οτι εχεις λιγο αερα στα λαστιχα 31 μπροστα και 34 πισω.Δοκιμασε με
τροπο 35 μπροστα και 38 πισω.Ομορφα και με προσοχη, τα υπολοιπα απο κοντα να σε
βλεπω........

:thumbsup: :thumbsup:

Η αλλιώς 2,3 bar μπροστά 2, 4 bar πίσω , ( όπως λέει και η μαμά ) .

Re: κουλαμαρα η προβλημα???

Δημοσιεύτηκε: Δευ 30 Μαρ 2009, 19:42
από kompimen
και εγώ πιστεύω πως οι πιέσεις είναι μικρές για δρόμο, για πίστα μπορεί και να είναι ιδανικές!!

μήπως φοβάσαι και κλείνεις γκάζι ??

προσοχή και από σιγά σιγά και όλα θα έρθουν!

Re: κουλαμαρα η προβλημα???

Δημοσιεύτηκε: Δευ 30 Μαρ 2009, 19:48
από sakman
ΑΑΑ. Και κάτι ακόμα . Τι λάστιχα φοράς ? ( Τι μάρκα , ποιόν τύπο , τι διαστάσεις ) ?

Re: κουλαμαρα η προβλημα???

Δημοσιεύτηκε: Δευ 30 Μαρ 2009, 19:50
από Vangelas
Απο την περιγραφή σου καταλαβαίνω οτι δέν έχασες πρόσφηση του εμπρός ελαστικού, δέν σου γλήστρισε... απλά η μοτοσυκλέτα άνοιξε την τροχία της και αντί να πηγαίνεις προς το εσωτερικό της στροφής πήγαινες ευθεία... σωστά?!

σε αυτή την περίπτωση χρειάζεσαι Περισσότερο γκάζι και πλάγιασμα...
και το σώμα σου να βγάινει απο την μοτοσυκλέτα και να βοηθά την μοτο να στρίψει...

Re: κουλαμαρα η προβλημα???

Δημοσιεύτηκε: Δευ 30 Μαρ 2009, 19:53
από LOCO
θα φουσκωσω τα λαστιχα για αρχη να δω αν εχω καλυτερο πατημα, αν και παλλη δω προβλημα... μαλλον θα πρεπει να αλλαξω κατι στον τροπο που οδηγω :mmm:

kompimen ξερω καλα οτι στην στροφη καλυτερα ειναι να ανοιξω το γκαζι (με μετρο) απο το να το κλεισω... δεν εχω μεγαλη εμπειρια απο ss μηχανες αλλα εχω 1 καλη εμπειρια σχετικα με την ταχυτιτα (αν και μιλαω για αλλα οχηματα μερικοι κανονες ειναι παντου ιδιοι) :cool:

ευχαριστω για τον χρονο σας και θα σας πω το τι εγινε :wsmile:

Re: κουλαμαρα η προβλημα???

Δημοσιεύτηκε: Δευ 30 Μαρ 2009, 19:56
από LOCO
Vangelas εδω ειναι το μπερδεμα... οσο πλαγιαζα και ανοιγα το γκαζι... τοσο περισσοτερο με πεταγε :oeo:

Re: κουλαμαρα η προβλημα???

Δημοσιεύτηκε: Δευ 30 Μαρ 2009, 20:02
από panosduc
τι λαστιχα φορας και τι διασταση;31-35 αερα νομιζω οτι ειναι λιγο.στο 748 για να βρω την πιεση που χρειαζομαι σπαταλισα ενα απογευμα πανω κατω.και κατελιξα στο 32-36 και ολα τελεια.

Re: κουλαμαρα η προβλημα???

Δημοσιεύτηκε: Δευ 30 Μαρ 2009, 20:03
από Vangelas
LOCO έγραψε:Vangelas εδω ειναι το μπερδεμα... οσο πλαγιαζα και ανοιγα το γκαζι... τοσο περισσοτερο με πεταγε :oeo:
Κάνε προληπτικά ένα έλεγχο σε λάστιχα αναρτήσεις εμπρός και πίσω...
Δέν γνωρίζω τις οδηγικές σου ικανότητες ούτε και την εμπειρία σου...αλλά πολλές φορές νομίζουμε οτι κάνουμε κάτι σωστά και στην πραγματικότητα έχουμε λάθος...(πχ θέση σώματος κτλ...)
Βάλε ένα φίλο σου να σε ακολουθεί και να σου περιγράψει μετά τι είδε / που είναι το λάθος, ή το καλύτερο απο όλα είναι να σε τραβάει βίντεο ωστε να δείς ακριβώς τι κάνεις λάθος...
Όχι όμως στον δρόμο, καλύτερα στην πίστα...συννενοήσου με τα παιδία του φόρουμ, μερικοί είναι και αγωνιζόμενοι και θα μπορόυσατε να πάτε μαζί σε κάποια προπόνηση, να σε βάλουν μπροστά για μερικούς γύρους και μετά να σου δώσουν συμβουλές...

Re: κουλαμαρα η προβλημα???

Δημοσιεύτηκε: Δευ 30 Μαρ 2009, 20:08
από sakman
Κάνε προληπτικά ένα έλεγχο σε λάστιχα αναρτήσεις εμπρός και πίσω...
Δέν γνωρίζω τις οδηγικές σου ικανότητες ούτε και την εμπειρία σου...αλλά πολλές φορές νομίζουμε οτι κάνουμε κάτι σωστά και στην πραγματικότητα έχουμε λάθος...(πχ θέση σώματος κτλ...)
Βάλε ένα φίλο σου να σε ακολουθεί και να σου περιγράψει μετά τι είδε / που είναι το λάθος, ή το καλύτερο απο όλα είναι να σε τραβάει βίντεο ωστε να δείς ακριβώς τι κάνεις λάθος...
Όχι όμως στον δρόμο, καλύτερα στην πίστα...συννενοήσου με τα παιδία του φόρουμ, μερικοί είναι και αγωνιζόμενοι και θα μπορόυσατε να πάτε μαζί σε κάποια προπόνηση, να σε βάλουν μπροστά για μερικούς γύρους και μετά να σου δώσουν συμβουλές...[/quote]

Αυτό που πολύ σωστά είπες , μπορεί να παίξει και σε βόλτα , και πχ ο Σπύρος ( DESMOMAN ) να του πεί σχετικά .

Re: κουλαμαρα η προβλημα???

Δημοσιεύτηκε: Δευ 30 Μαρ 2009, 20:59
από skyknight
Θα σε συμβούλευα να ψάξεις να βρεις τις στάνταρ ρυθμίσεις στην ανάρτηση, να τις βάλεις ΕΣΥ και να κοιτάξεις και την τιμονόπλακα αν είναι χαμηλωμένη ή σηκωμένη. Αν το πήρες μεταχειρισμένο να ξέρεις ότι πολλοί ψάχνονται με τη γεωμετρία και το ύψος και αλλάζουν πολύ τη συμπεριφορά.

Re: κουλαμαρα η προβλημα???

Δημοσιεύτηκε: Τρί 31 Μαρ 2009, 00:10
από LOCO
για αρχη τα λαστιχα που εχω ειναι michelin pilot 120/70 zr 17 --> μπροστα
180/55 --> πισω κατασκευασμενα 2707

για την ωρα εβαλα 2,3 bar μπροστα 2, 4 bar πισω (αν και φαινεται λιγο υπερβολικο) που ειπε ο sakman αλλα δεν καταφερα να το δω σε στροφες δοκιμασω λογο κινησεις...

παιδια δεν ειπα οτι ειμαι πιλοτος και οτι φταιει η μηχανη, απλα μιας που ειμαι "νεος" στην κατηγορια των ss γι'αυτο ρωταω να δω αν κανω εγω το λαθος η αν πεζει προβλημα (μιλοντας παντα ολοι υποθετικα)... η μηχανη οταν την πηρα ηθελε πολλα μαζεματα πριν να την καβαλισω και λεω μηπως "ξεχασα" να φτιαξω τιποτα... με το που την πηρα την εβαλα 1 μηνα συνεργειο, γι'αυτο ψαχνω αν φταιω η αν φταιει

ευχαριστω ολους για τον χρονο σας και αμα εχω κατι νεο θα σας πω :thumbsup: :thumbsup:

nasa καποια αλλη προταση??
δεν πιστευω οτι θα βοηθισει το σκουτερ...

Re: κουλαμαρα η προβλημα???

Δημοσιεύτηκε: Τρί 31 Μαρ 2009, 00:24
από apenadi
LOCO έγραψε:για αρχη τα λαστιχα που εχω ειναι michelin pilot 120/70 zr 17 --> μπροστα
180/55 --> πισω κατασκευασμενα 2707

.
Αν ηταν ολα σωστα απο γκαζι-κλιση-σωμα....
Εγω θα ελεγα να αλλαξεις τα λαστιχα σου με κατι πιο ''μαλακο''
Το πιο πιθανο ειναι, στην διαδρομη του Σουνιου το pilot να μην ειχε
ζεσταθει, δεν βοηθαει ουτε ο καιρος ουτε η ασφαλτος.

Re: κουλαμαρα η προβλημα???

Δημοσιεύτηκε: Τρί 31 Μαρ 2009, 00:34
από vlassos
Vangelas έγραψε:Απο την περιγραφή σου καταλαβαίνω οτι δέν έχασες πρόσφηση του εμπρός ελαστικού, δέν σου γλήστρισε... απλά η μοτοσυκλέτα άνοιξε την τροχία της και αντί να πηγαίνεις προς το εσωτερικό της στροφής πήγαινες ευθεία... σωστά?!

σε αυτή την περίπτωση χρειάζεσαι Περισσότερο γκάζι και πλάγιασμα...
και το σώμα σου να βγάινει απο την μοτοσυκλέτα και να βοηθά την μοτο να στρίψει...
Διάβασε καλά αυτό που έγραψε ο vangelas και θυμίσου και που ....κοίταγες ...και ασε τις υπολοιπες γεωμετρίες, πιέσεις και φιλοσοφίες για αργότερα......συνήθως δεν κοιτάμε εκει που θέλουμε να παμε (εσωτερικό στροφής) και δεν πλαγιάζουμε όσο πρέπει.....τα άλλα αστα για αργότερα

Re: κουλαμαρα η προβλημα???

Δημοσιεύτηκε: Τρί 31 Μαρ 2009, 00:44
από valerougas
τι μηχανη ειχες παλιοτερα?
οταν πρωτοοδηγησα το 749 γενικα ειχα προβλημα με το μηχανακι και ηθελα να το πουλησω την επομενη μερα.
ειμαι τις γνωμης οτι το μηχανακι ειναι μονο για πιστα και γρηγορες βολτες, εχω ακομα προβλημα σε απλες βολτες και δεν εχω βρει ακομα το τροπο να το ξεπερασω.ησως εχει αλλαξει και ο τροπος σκεψεις μου πια.
τα λαστηχα που φορας δεν ειναι κακα αλλα οπως ειπε και ο απεναντι δεν ζεστενονται γρηγορα πρεπει να κανεις αρκετα χιλιομετρα σε γρηγορους ρυθμους.
πιστευω πως ειναι αρκετα δυσκολο μηχανακι να το οδηγησει αν δεν το εχει...... :whistling: και δεν ειναι τουρισταδικο :whistling:

Re: κουλαμαρα η προβλημα???

Δημοσιεύτηκε: Τρί 31 Μαρ 2009, 01:08
από LOCO
vlasso κοιτουσα προς το τελος της στροφης μεχρι που ενιωσα να φευγει προς τα εξω και το σηκωσα

valerouga παλιοτερα ειχα 1 transalp 600, εγω πριν παρω το δικο μου ειχα παρει απο 1 φιλο ενα 749 dark, απο την 1 στιγμη που το καβαλισα ενιωσα σαν να το ειχα χρονια, γι'αυτο επελεξα και πηρα και εγω 749 (το νιωθω ποιο ανετο απο το transalp).
ποιο πανο ειπα οτι δεν το πεζω "πιλοτος" απλα επειδη οταν την πηρα την μηχανη ηθελε μαζεματα γι'αυτο κοιταω να δω αν φταιω η αν φταιει...
σχετικα με το πως οδηγω φαινοντε ολα οκ γι'αυτο ψαχνω λιγο παραπερα απο ατομα με μεγαλητερη εμπειρια και με ιδια μηχανη...

μεχρι τωρα εχω ακουσει διαφορα και θα κοιταξω ολα τα ενδεχομενα για να δω τι ειναι στραβο, εστω και εγω...
στην τελικη κανενας δεν με το που καβαλισε δεν εξησε γονατο... :glimpse:

Re: κουλαμαρα η προβλημα???

Δημοσιεύτηκε: Τρί 31 Μαρ 2009, 01:17
από D3§m02K
LOCO έγραψε:στην τελικη κανενας δεν με το που καβαλισε δεν εξησε γονατο... :glimpse:
Έτσι! :thumbsup:
LOCO έγραψε:vlasso κοιτουσα προς το τελος της στροφης μεχρι που ενιωσα να φευγει προς τα εξω και το σηκωσα.
Να ρωτήσω κάτι; Αισθάνθηκες να ανοίγει πολύ η γραμμή σου προς το τέλος της στροφής ή αισθάνθηκες να χάνεις το μπροστινό;

Γιατί στην 1η περίπτωση, ένα "hook" (κλείσιμο του εσωτερικού στη στροφή αγκώνα και κεφάλι πάνω από το - εσωτερικό στη στροφή - grip) θα σε βοηθούσε να διατηρήσεις την αρχική, "σωστή" σου γραμμή EDIT: χωρίς να βγάλεις πολύ περισσότερο το σώμα σου από τη μηχανή.

Είπα να πω τη m@l@k!@ μου. . . :))

ΞαναEDIT: Κοιτάμε ΠΑΝΤΑ εκεί που θέλουμε να πάμε. "Αυτονόητο", θα πεις αλλά δεν το κάνουμε πάντα. Πες το φόβο, πες το αφηρημάδα. . . Anyway. Ψάξου. Με λίγα χιλιόμετρα για αρχή και κάν'το δικό σου. :thumbsup:

ΞαναμαναEDIT: Ένας Admin/Mod να το πάει στο "Τεχνικές οδήγησης" γιατί μάλλον εκεί ταιριάζει καλύτερα;

Re: κουλαμαρα η προβλημα???

Δημοσιεύτηκε: Τρί 31 Μαρ 2009, 03:04
από nasa
φιλε....θα τον παρεις τον αερα απο το μηχανημα.....μην τρελενεσαι........κανεις δεν καβαλησε...και πηγε αερας :cool: υπομονη....σωστα συντηρημενη μοτο....λαστιχα φρεσκα..και ωρες πτησης..... :thumbsup: :glimpse: αυτα χρειαζονται....... :hibye: