Κάποια στιγμή,όταν/άμα βρεθούν φράγκα, θέλω να φορέσω στον ματρακά ολόσωμη και φίλτρο και πιο συγκεκριμένα αυτά:
SC-Project evo 2-2 http://www.sc-project.com/ducati_hypermotard_e.htm
MWR HE http://store.proitalia.com/mwr-ducati-hypermotard-multistrada-sportclassic-he-air-filter-kit
Ξέρουμε κανέναν αξιόπιστο για να φτιάξω σωστό πρόγραμμα μην βγει κάνα πιστόνι και με κοπανάει;
Πόσο κοστίζει περίπου;
Με πέρασμα DP χάρτη και CO trimming θα δουλέψει αξιόπιστα;
Δεν με ενδιαφέρει ο "τέλειος" χάρτης με το μέγιστο σε κέρδος δύναμης όσο το να γεμίσει λίγο το μηχανάκι,να είναι αξιόπιστο και να μην καίει κάνα κουβά παραπάνω σε στιλ δώστου βενζίνη για σιγουριά....
Προγραμματισμός εγκεφάλου
-
- Member
- Δημοσιεύσεις: 419
- Εγγραφή: Σάβ 27 Ιουν 2009, 18:10
- Gender: Male
- Bike: SS750
- Other: μερικές ακόμα
- Τοποθεσία: Ζάκυνθος
Προγραμματισμός εγκεφάλου
Τα κουλάδια τραγουδάνε ακόμα......
Γιώργος
Γιώργος
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: Προγραμματισμός εγκεφάλου
με χαρτη DP και καλο trimαρισμα θα ειναι ΟΚ... αλλα τιποτα το τρομερο
αν θες να εισαι απολυτως καλυμενος για ολα οσα λες τοτε "αναγκαστικα" πας σε φουλ custom χαρτη
στειλε ενα ΠΜ στον DimST εδω μεσα
αν θες να εισαι απολυτως καλυμενος για ολα οσα λες τοτε "αναγκαστικα" πας σε φουλ custom χαρτη
στειλε ενα ΠΜ στον DimST εδω μεσα
ENGAKATS caminando por la vida
- DimST
- Member
- Δημοσιεύσεις: 252
- Εγγραφή: Πέμ 10 Μάιος 2012, 17:02
- Gender: Male
- Bike: ST4S
- Other: Speed triple 900
- Τοποθεσία: Athens, Greece
- Επικοινωνία:
Re: Προγραμματισμός εγκεφάλου
Σ'ευχαριστώ Enga...
Φίλε GeoZ, έχουμε φτιάξει ακριβώς το ίδιο project για μέλος του forum με πολύ θετικά αποτελέσματα.
Μόνη προσθήκη του πακέτου που περιγράφεις ένα ελαφρύτερο βολάν.
Χωρίς την αγορά DP εγκεφάλου μια και κάναμε αλλαγές στον εργοστασιακό, οπότε υπάρχει όφελος και εκεί.
Παρακάτω μερικές φωτογραφίες καθώς και δυναμομέτρηση πριν και μετά για μέτρο σύγκρισης. Υπ'όψιν πως στη δυναμομέτρηση είναι με απλό χάρτη DP και τις εξατμίσεις και μετά με τον custom.
Η διαφορά την αίσθησης αλλά και των επιδόσεων στο δρόμο (ρεπρίζ) είναι μεγαλύτερη απ'ότι αφήνει να εννοηθεί η δυναμομέτρηση
Φίλε GeoZ, έχουμε φτιάξει ακριβώς το ίδιο project για μέλος του forum με πολύ θετικά αποτελέσματα.
Μόνη προσθήκη του πακέτου που περιγράφεις ένα ελαφρύτερο βολάν.
Χωρίς την αγορά DP εγκεφάλου μια και κάναμε αλλαγές στον εργοστασιακό, οπότε υπάρχει όφελος και εκεί.
Παρακάτω μερικές φωτογραφίες καθώς και δυναμομέτρηση πριν και μετά για μέτρο σύγκρισης. Υπ'όψιν πως στη δυναμομέτρηση είναι με απλό χάρτη DP και τις εξατμίσεις και μετά με τον custom.
Η διαφορά την αίσθησης αλλά και των επιδόσεων στο δρόμο (ρεπρίζ) είναι μεγαλύτερη απ'ότι αφήνει να εννοηθεί η δυναμομέτρηση
-
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1357
- Εγγραφή: Πέμ 21 Ιαν 2010, 20:15
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1000S
- Επικοινωνία:
Re: Προγραμματισμός εγκεφάλου
DimST έγραψε:Σ'ευχαριστώ Enga...
Φίλε GeoZ,..............
-για ποιο λογο κανετε data logging στο δρομο? η ρυθμιση γινεται στο δρομο και στο δυναμομετρο για επιβεβαιωση?
-επεμβαινετε μονο στους fuel maps ή και στους ignition,φορτιου..?κτλ
- DimST
- Member
- Δημοσιεύσεις: 252
- Εγγραφή: Πέμ 10 Μάιος 2012, 17:02
- Gender: Male
- Bike: ST4S
- Other: Speed triple 900
- Τοποθεσία: Athens, Greece
- Επικοινωνία:
Re: Προγραμματισμός εγκεφάλου
Ουσιαστική η ερώτηση σου.
Δυστυχώς τα περισσότερα δυναμόμετρα που διαθέτουν τα καταστήματα είναι αδράνειας... με το τύμπανο που γυρίζει η μοτοσυκλέτα, έτσι υπολογίζεται η ροπή (έχοντας ώς σταθερά το βάρος του τυμπάνου) και απο εκεί προκύπτει η απόδοση.
Με αυτά τα δυναμόμετρα είναι αδύνατων να μπορέσεις να πάρεις δεδομένα του κινητήρα οπότε και να βελτιώσεις. Γιατί; με πολύ απλά δεν μπορεί να υπολογίζει φορτία δρόμου, ελαστικού, αεροδυναμικής, βάρους μοτοσυκλέτας & αναβάτη. Εννοείτε πως πιο εξελιγμένα και αρκετά ακριβότερα δυναμόμετρα (- τέτοιο περιμένουμε να παραλάβουμε) μπορούν.
Αυτός και ο κυριότερος λόγος του data logging στο δρόμο. (Όπως έγραψα χωράει μεγάλη κουβέντα η ερώτηση σου)
Στη δεύτερη ερώτηση σου, επεμβαίνουμε σε όλους τους κύριους και διορθωτικούς χάρτες της μοτοσυκλετας, εννοείτε και στην ανάφλεξη στον κάθε κύλινδρο ξεχωριστά.
Δυστυχώς τα περισσότερα δυναμόμετρα που διαθέτουν τα καταστήματα είναι αδράνειας... με το τύμπανο που γυρίζει η μοτοσυκλέτα, έτσι υπολογίζεται η ροπή (έχοντας ώς σταθερά το βάρος του τυμπάνου) και απο εκεί προκύπτει η απόδοση.
Με αυτά τα δυναμόμετρα είναι αδύνατων να μπορέσεις να πάρεις δεδομένα του κινητήρα οπότε και να βελτιώσεις. Γιατί; με πολύ απλά δεν μπορεί να υπολογίζει φορτία δρόμου, ελαστικού, αεροδυναμικής, βάρους μοτοσυκλέτας & αναβάτη. Εννοείτε πως πιο εξελιγμένα και αρκετά ακριβότερα δυναμόμετρα (- τέτοιο περιμένουμε να παραλάβουμε) μπορούν.
Αυτός και ο κυριότερος λόγος του data logging στο δρόμο. (Όπως έγραψα χωράει μεγάλη κουβέντα η ερώτηση σου)
Στη δεύτερη ερώτηση σου, επεμβαίνουμε σε όλους τους κύριους και διορθωτικούς χάρτες της μοτοσυκλετας, εννοείτε και στην ανάφλεξη στον κάθε κύλινδρο ξεχωριστά.
-
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1357
- Εγγραφή: Πέμ 21 Ιαν 2010, 20:15
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1000S
- Επικοινωνία:
Re: Προγραμματισμός εγκεφάλου
αν καποιος ξεκινησει απ το 0 για να κατανοησει και να εφαρμοσει ολο αυτο το κομματι (tunning) θα καταληξει στανταρ με διαζυγιο και γυαλι μυωπιας 10 βαθμων........
- DimST
- Member
- Δημοσιεύσεις: 252
- Εγγραφή: Πέμ 10 Μάιος 2012, 17:02
- Gender: Male
- Bike: ST4S
- Other: Speed triple 900
- Τοποθεσία: Athens, Greece
- Επικοινωνία:
Re: Προγραμματισμός εγκεφάλου
....χαχαχα αν σου πώ πως μόλις τώρα μιλούσα με το έτερο ήμισυ σχετικά
-
- Member
- Δημοσιεύσεις: 419
- Εγγραφή: Σάβ 27 Ιουν 2009, 18:10
- Gender: Male
- Bike: SS750
- Other: μερικές ακόμα
- Τοποθεσία: Ζάκυνθος
Re: Προγραμματισμός εγκεφάλου
Thanx Boys!!!!
Τώρα μένει να βρω τα φράγκα......
Τα κουλάδια τραγουδάνε ακόμα......
Γιώργος
Γιώργος